Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да преосмислите процеса по назначаване на служители

от
412 0 29 Май. 2017
Наемане на служители

3 начина да преосмислите процеса по назначаване на служители
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Набирането на нов персонал има две особено важни променливи: време и качество на новото назначение.

В идеалния случай искате процесът да отнеме възможно по-малко време, но същевременно да Ви спечели добър нов служител, който ще се представя на ниво и няма да се наложи да сменяте след няколко месеца.
 
С оглед на това да приближите своя процес по подбор до идеалния, преосмислете процеса по наемане, за да го подобрите. Ето как:
 
1. Съкратете времето, посредством ясно и конкретно описание на длъжността.
 
Със сигурност сте чували колко е важно описанието на длъжността да е конкретно и ясно написано. Доведете нещата още една стъпка напред, като посочите какви са очакванията Ви от конкретния кадър. Ако длъжността ще изисква чести командировки, посочете го. Ако ще бъде свързана с работа по проекти в екип, посочете го. Ако ще има връзка с презентации пред публика, информирайте кандидатите - това ще обезкуражи онези от тях, които не искат да говорят пред хора. Помислете за всички специфики на длъжността, които не се ограничават с изпълнението на конкретните задължения, а ги подкрепят, и ги избройте. 
 
2. Отстранете всички ненужни процедури.
 
За да не забавяте процеса, вгледайте се в процедурите, от които се състои, и ги съкратете максимално. Колкото по-бързо и повратливо можете да действате, толкова по-добра реакция ще имате, когато попаднете на особено добър кандидат. Просто защото особено добрите кандидати обикновено получават доста предложения. Освен това съкращаването на тромавите процедури ще е полезно и на служителите, които се занимават с набирането на персонал.
 

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

CD Ръководство за работа с Excel
CD Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


3. Създайте програма за вътрешна мобилност.
 
Това, че един кадър не е подходящ за една длъжност във фирмата, не значи, че не е подходящ за друга. Тук се намесва и вътрешната мобилност. Търсете новите си кадри първо вътре в организацията и едва след това вън от нея. Това ще ограничи не само времето, необходимо за обучаване на служителя при преместването му, но и ще намали текучеството. Освен това ще покаже на служителите Ви, че ги цените и уважавате и, ако почувстват, че не се справят на работното си място, могат да намерят ново пак при Вас.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: набиране на персоналслужителимобилност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

Как да привлечете талантливи служители

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Служителите не са разход, а актив за фирмата. Особено ако са талантливи,...

Търсите нови служители? Напишете силна обява!

от Biznesidei.bg
21 Септември 2017
Добре подготвената обява за работа ще Ви донесе по-добре подготвени кандидати,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.