Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

3 начина да преосмислите процеса по назначаване на служители

от
381 0 29 Май. 2017
Наемане на служители

3 начина да преосмислите процеса по назначаване на служители
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Набирането на нов персонал има две особено важни променливи: време и качество на новото назначение.

В идеалния случай искате процесът да отнеме възможно по-малко време, но същевременно да Ви спечели добър нов служител, който ще се представя на ниво и няма да се наложи да сменяте след няколко месеца.
 
С оглед на това да приближите своя процес по подбор до идеалния, преосмислете процеса по наемане, за да го подобрите. Ето как:
 
1. Съкратете времето, посредством ясно и конкретно описание на длъжността.
 
Със сигурност сте чували колко е важно описанието на длъжността да е конкретно и ясно написано. Доведете нещата още една стъпка напред, като посочите какви са очакванията Ви от конкретния кадър. Ако длъжността ще изисква чести командировки, посочете го. Ако ще бъде свързана с работа по проекти в екип, посочете го. Ако ще има връзка с презентации пред публика, информирайте кандидатите - това ще обезкуражи онези от тях, които не искат да говорят пред хора. Помислете за всички специфики на длъжността, които не се ограничават с изпълнението на конкретните задължения, а ги подкрепят, и ги избройте. 
 
2. Отстранете всички ненужни процедури.
 
За да не забавяте процеса, вгледайте се в процедурите, от които се състои, и ги съкратете максимално. Колкото по-бързо и повратливо можете да действате, толкова по-добра реакция ще имате, когато попаднете на особено добър кандидат. Просто защото особено добрите кандидати обикновено получават доста предложения. Освен това съкращаването на тромавите процедури ще е полезно и на служителите, които се занимават с набирането на персонал.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


3. Създайте програма за вътрешна мобилност.
 
Това, че един кадър не е подходящ за една длъжност във фирмата, не значи, че не е подходящ за друга. Тук се намесва и вътрешната мобилност. Търсете новите си кадри първо вътре в организацията и едва след това вън от нея. Това ще ограничи не само времето, необходимо за обучаване на служителя при преместването му, но и ще намали текучеството. Освен това ще покаже на служителите Ви, че ги цените и уважавате и, ако почувстват, че не се справят на работното си място, могат да намерят ново пак при Вас.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: набиране на персоналслужителимобилност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

Как да привлечете талантливи служители

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Служителите не са разход, а актив за фирмата. Особено ако са талантливи,...

Търсите нови служители? Напишете силна обява!

от Biznesidei.bg
21 Септември 2017
Добре подготвената обява за работа ще Ви донесе по-добре подготвени кандидати,...

3 грешки, които да избягвате при посрещане на нови служители

от Biznesidei.bg
05 Септември 2017
Не е толкова трудно да загубите настоящите си служители, колкото е лесно да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.