Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от
11170 0 20 Март. 2018
Наемане на служители

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и предлаганите длъжности в най-добрата им светлина. По същия начин стоят нещата с фирмата и продуктите и услугите Ви пред клиентите. Ето защо не е изненада, че подбора на персонал и маркетинга толкова си приличат.

Именно тези прилики могат да Ви съдействат много - особено ако имате повече маркетингов опит, отколкото такъв в управлението на човешките ресурси. Така че искате ли да привлечете страхотни служители, приложете следните 3 маркетингови стратегии:
 
1. Опознайте аудиторията.
 
В маркетинга е важно да знаете на кого предлагате, за да му отправите предложение, съобразено с него. В подбора на персонал е общо взето същото, но с едно условие: трябва не само да познавате аудиторията, но и да сте наясно с каква част от нея искате да осъществите комуникация. Тук можете да разчитате на хората, които вече работят за Вас. Вгледайте се в най-качествените си кадри, вижте какво искат от работата, какви предизвикателства са склонни да приемат. Можете дори да поговорите с тях, за да определите по-ясно кои са онези специфики на една фирма и една длъжност, които привличат кадрите. Необходимо е, естествено, и да ясно да определите какви качества търсите за всяка конкретна длъжност. С всичко това ще стесните търсенето си значително, но ще ограничите риска да привлечете неподходящи кандидати.
 
2. Възползвайте се от технологиите.
 
Те не само Ви позволяват да достигнете аудиторията по-лесно, но Ви предоставят и данни, с които да я анализирате. Най-простата реклама във Фейсбук например, ще Ви даде информация доколко това, което предлагате представлява интерес за даден конкретен сегмент от аудиторията Ви. Другият вариант е да подготвите онлайн анкета и да я пуснете сред своите служители, с което да се запознаете с техните гледища напълно анонимно (и поради което без притеснения за самите служители). Колкото по-добре разберете и хората, които вече се трудят за Вас, и хората, които потенциално биха се включили в екипа Ви, толкова по-лесно ще отправите привлекателно предложение.
 
3. Персонализирайте преживяването на кандидатите.
 

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


Какво означава това? Да направите всичко възможно да удовлетворите конкретните нужди на всеки служител. Тук не става дума за заплащане и служебни задължения. Става дума по-скоро за методите на ръководене (едни кадри имат нужда от тясна връзка с мениджъра, други - от повече автономия), за изпълнението на работата (едни служители предпочитат работа в екип, други се справят по-добре сами), дори за това къде ще поставите бюрото им (дали в стая с много служители или в стая с малко например). Тези условия не са твърде сложни за изпълнение, но съдействат за по-висока ефективност и по-голяма мотивация на служителите. А ако служителите знаят, че сте загрижени за това да се чувстват добре на работа, ще имат по-голям стимул да работят за Вас.

Още за назначаването на служители четете тук >>>
 
източник: allbusiness.com

Tags: подбор на персоналмаркетингови стратегиислужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал

от Biznesidei.bg
05 Юли 2019
На всички е ясно, че за да назначат нов служител, той на първо място трябва да има...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.