Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 начина да мотивирате служителите, без да им плащате повече

от
628 0 18 Септември. 2017
Мотивация

6 начина да мотивирате служителите, без да им плащате повече
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е нужно да увеличите заплатите, за да мотивирате служителите си.

Всъщност заплащането дори не е най-важният мотивиращ фактор, освен, разбира се, ако възнагражденията, които плащате, не са твърде ниски.
 
В случай че не можете да си позволите да вдигнете възнагражденията, все пак можете да направите следното и пак да постигнете добри резултати:
 
1. Автономност и цел.
 
Позволете на служителите, които вече са изградили опит и навици, да се справят със задълженията си по най-удобния за тях начин. Покажете им ясно и конкретно какво цели всяка една от служебните им дейности, за да знаят към какво да се стремят, докато работят.
 
2. Откровени похвали.
 
Ако кадрите Ви са показали висока продуктивност, похвалете ги. Не им казвайте просто "Браво!", посочете конкретно с какво са се справили най-добре. Така ще покажете, че действително цените усилията им и те не остават незабелязани. А и че похвалата Ви не идва мимоходом.
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук


3. Общност.
 
Конкурентната среда създава конфликти и пречи на работата в екип. За сметка на това, общността способства за позитивната работна атмосфера и синергията. Стремете се да създавате общност от хората си, да ги третирате като екип и ще видите колко приятна ще е атмосферата на работните места. А с това ще се покачи и мотивацията.
 
4. Опознаване.
 
Не можете да ръководите хората си и да ги мотивирате, без да знаете какви са те и какво работи при тях. Всеки е различен и, да прилагате уравниловка, няма да Ви е от полза. Разговаряйте с хората си, изслушвайте ги, дори споделяйте с тях. Така ще откриете и силните им страни, и по-слабите, и какво още можете да направите, за да стават по-добри в работата си.
 
5. Предложете гъвкавост.
 
Работата от вкъщи за родители с болни деца е страхотен вариант. Хем не се налага някой да замества служителя, хем той не се притеснява, че отсъства от работа. Хем детето му е обгрижено и не е само. Разбира се, това не е единствената възможност. Можете да предложите на родители с учащи деца по-различни работни часове, за да вземат децата си от училище или детската градина. 
 
6. Предимства.
 
Безплатен паркинг, безплатно кафе, гъвкаво офисно пространство, дори джага в коридора са страхотни методи да мотивирате кадрите си. Ако за Вас се трудят качествени и дисциплинирани кадри, те със сигурност заслужават подобни предимства. Да, дори джагата, за която сигурно си мислите, че ще ги разсейва. Ако сте подбрали правилно хората си, няма от какво да се тревожите.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: мотивацияслужителиуправление на персонала

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 неща, които служителите искат, но не Ви казват

от Biznesidei.bg
23 Януари 2018
Заплатата е важна, но съвсем не е единственото, от което зависи мотивацията на...

4 съвета за измерване ангажираността на служителите

от Biznesidei.bg
01 Ноември 2017
Представете си двама служители. Единият е ангажиран, другият не е. И двамата се...

3 стъпки за мотивиране на служители, чието възнаграждение е базирано на представянето

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2017
Първото и най-важно нещо, което трябва да се каже тук, е че ако искате мотивирани...

3 причини най-добрите Ви служители да останат при Вас, въпреки по-добрите предложения другаде

от Biznesidei.bg
01 Септември 2017
Парите не са най-важното. Или поне така сме чували, нали? Добра идея е обаче да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.