Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина да се спасите от лошите дни на работа

от
336 0 30 Ноември. 2017
Мотивация

5 начина да се спасите от лошите дни на работа
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всички имаме лоши дни, но това не означава, че няма какво да направим, за да са те поне една идея по-малко лоши. Или дори да станат по-скоро поносими, отколкото лоши.

Без значение какво работите, дали сте на ръководна позиция или не, можете да направите следното, за да се чувствате по-добре, дори когато не сте в настроение:
 
1. Започнете деня с припомняне на това какво сте постигнали и за какво сте благодарни.
 
Позитивният старт на деня има силата да ни зарежда с енергия. Дори и днес да се чувствате неефективни и неентусиазирани, това не означава, че нямате на какво да се радвате, пък било то и в близкото минало. Постигнатите успехи ни мотивират за реализиране на нови.
 
2. Планирайте деня си.
 
Така ще избегнете усещането, че сте затрупани от работа и не знаете с какво да се заемете първо. Помислете кои са най-приоритетните задачи, съставете списък на това, което трябва да свършите задължително. После ще Ви е много по-лесно да се заемете с него.
 
3. Делегирайте, когато е подходящо.
 

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук


Това Важи за онези от Вас, които заемат предприемачески или ръководни позиции. Имате ли задачи, които можете без притеснение да прехвърлите на някой служител, направете го. Още повече, ако смятате, че той може да се справи по-добре от Вас. Така ще освободите време за онова, с което Вие се справяте качествено.
 
4. Поемете си дълбоко въздух винаги, когато усещате, че се изнервяте.
 
И пребройте до 10 преди да отговорите рязко някому. Лошият ден само ще стане още по-лош, ако към него добавите и конфликт с колеги, ръководство или подчинени.
 
5. Дайте си нещо, което да очаквате с нетърпение.
 
Дали ще е свързано с работата Ви или с личния Ви живот, ако имате какво да очаквате, работният ден ще мине по-лесно. Стига да Ви доставя удоволствие и да Ви прави щастливи, колкото и малко да е това нещо, то може да Ви разведри. А така и да Ви зареди с енергия за утрешния ден.
 
източник: allbusiness.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 начина да останете мотивирани, докато градите бизнес

от Biznesidei.bg
07 Август 2018
Няма как да създадете успешен бизнес за една нощ. Възможно е дори да не успеете да...

3 неща, които служителите искат, но не Ви казват

от Biznesidei.bg
23 Януари 2018
Заплатата е важна, но съвсем не е единственото, от което зависи мотивацията на...

4 съвета за измерване ангажираността на служителите

от Biznesidei.bg
01 Ноември 2017
Представете си двама служители. Единият е ангажиран, другият не е. И двамата се...

4 принципа на ангажиращото работно място

от Biznesidei.bg
27 Октомври 2017
Всяка фирма се нуждае от мотивирани, ангажирани и активни служители, за да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.