Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да изгоните най-добрите си служители

от
531 0 10 Октомври. 2017
Мениджмънт

Как да изгоните най-добрите си служители
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да откриете страхотни служители е трудно, да ги задържите - не по-малко. Защото страхотни служители искат всички, а и възможностите пред тях са големи.

Ако не искате да се разделите бързо-бързо с най-продуктивните си кадри, е важно да изградите позитивна и мотивираща работна атмосфера. А тя изключва следните грешки:
 
1. Толериране на ниското качество.
 
Ако не правите разлика между кадрите, които се справят страхотно, и тези с ниско качество, ще загубите първите. Видят ли, че не оценявате приноса им и го приравнявате на този на нископродуктивните, качествените служители ще се демотивират. Дори и да не покажат значителен спад в работата си, продължите ли с погрешната си практика, те ще потърсят място, където да ги оценят подобаващо.
 
2. Липса на възможности за развитие.
 
Добрият Ви кадър не иска непрекъснато да върши една и съща работа, дори и Вие да искате това. Ако не можете да му предложите кариерно развитие, което да го предизвиква и ангажира, той ще напусне, за да го потърси другаде. Просто защото в един момент работата при Вас ще му стане скучна и той ще се усеща като хванат в капан.
 
3. Скучна и непредизвикателна работна атмосфера.
 

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


Представете си, че трябва да вършите едно и също всеки ден без нищо да се променя. Сред демотивирани, неангажирани и нещастни хора. Никакви предизвикателства, никакви промени, нищо, което да Ви кара да се чувствате ентусиазирани за работа. Бихте ли останали на такова място? Ако предлагате подобни работни условия, с времето най-добрите Ви служители ще се почувстват толкова демотивирани, че ще го усетите по спадналото качество на работата им. А с нея ще дойде и неудовлетворението им и желанието им да напуснат работа.
 
4. Прекалено много ограничения.
 
Колкото повече процедури, правила, норми и порядки трябва да се спазват във фирмата Ви, толкова по-лесно е да демотивирате хората си. Просто защото това ги лишава от свобода на действие и ги кара да се чувстват като затворници. Помислете внимателно: колко ефективни ще бъдат хората Ви, ако непрестанно трябва да съблюдават едно множество правила. Колко време ще загубят в следене да не са в нарушение, вместо да се занимават със задачите си? Качествените кадри нямат нужда нито от подобни ограничения, нито от това някой да им наднича зад рамото. Прекалите ли в това отношение, ще си потърсят място, където да им имат доверие.

Имайки предвид това, вижте тук и какви типове мениджъри могат да изгонят служителите Ви.
 
източник: allbusiness.com

Tags: управление на персоналадемотивациянапускане на работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 задачи, които да делегирате

от Biznesidei.bg
09 Януари 2018
Като предприемач Вие се нуждаете от достатъчно свободно време, което да отделите...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.