Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да изгоните най-добрите си служители

от
567 0 10 Октомври. 2017
Мениджмънт

Как да изгоните най-добрите си служители
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да откриете страхотни служители е трудно, да ги задържите - не по-малко. Защото страхотни служители искат всички, а и възможностите пред тях са големи.

Ако не искате да се разделите бързо-бързо с най-продуктивните си кадри, е важно да изградите позитивна и мотивираща работна атмосфера. А тя изключва следните грешки:
 
1. Толериране на ниското качество.
 
Ако не правите разлика между кадрите, които се справят страхотно, и тези с ниско качество, ще загубите първите. Видят ли, че не оценявате приноса им и го приравнявате на този на нископродуктивните, качествените служители ще се демотивират. Дори и да не покажат значителен спад в работата си, продължите ли с погрешната си практика, те ще потърсят място, където да ги оценят подобаващо.
 
2. Липса на възможности за развитие.
 
Добрият Ви кадър не иска непрекъснато да върши една и съща работа, дори и Вие да искате това. Ако не можете да му предложите кариерно развитие, което да го предизвиква и ангажира, той ще напусне, за да го потърси другаде. Просто защото в един момент работата при Вас ще му стане скучна и той ще се усеща като хванат в капан.
 
3. Скучна и непредизвикателна работна атмосфера.
 

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


Представете си, че трябва да вършите едно и също всеки ден без нищо да се променя. Сред демотивирани, неангажирани и нещастни хора. Никакви предизвикателства, никакви промени, нищо, което да Ви кара да се чувствате ентусиазирани за работа. Бихте ли останали на такова място? Ако предлагате подобни работни условия, с времето най-добрите Ви служители ще се почувстват толкова демотивирани, че ще го усетите по спадналото качество на работата им. А с нея ще дойде и неудовлетворението им и желанието им да напуснат работа.
 
4. Прекалено много ограничения.
 
Колкото повече процедури, правила, норми и порядки трябва да се спазват във фирмата Ви, толкова по-лесно е да демотивирате хората си. Просто защото това ги лишава от свобода на действие и ги кара да се чувстват като затворници. Помислете внимателно: колко ефективни ще бъдат хората Ви, ако непрестанно трябва да съблюдават едно множество правила. Колко време ще загубят в следене да не са в нарушение, вместо да се занимават със задачите си? Качествените кадри нямат нужда нито от подобни ограничения, нито от това някой да им наднича зад рамото. Прекалите ли в това отношение, ще си потърсят място, където да им имат доверие.

Имайки предвид това, вижте тук и какви типове мениджъри могат да изгонят служителите Ви.
 
източник: allbusiness.com

Tags: управление на персоналадемотивациянапускане на работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 задачи, които да делегирате

от Biznesidei.bg
09 Януари 2018
Като предприемач Вие се нуждаете от достатъчно свободно време, което да отделите...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.