Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 задачи, които да делегирате

от
591 0 09 Януари. 2018
Мениджмънт

5 задачи, които да делегирате
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Като предприемач Вие се нуждаете от достатъчно свободно време, което да отделите на действително важните за бизнеса Ви дейности. Планиране, стратегиране, анализиране на резултатите, лидерство, изграждане и поддържане на пaртньорства... Всички те са времеемки.

Как тогава да освободите достатъчно време, за да се справяте с тях? Като делегирате онези задачи, с които и друг би се справил добре вместо Вас.
 
Ето за кои задачи става дума:
 
1. Организиране на оперативки, срещи и телефонни обаждания.
 
Да възложите това не е лесна задача, но ако вече имате система, можете да я предадете на своя офис асистент например. Ако пък нямате система, опитайте да изготвите такава и я тествайте. В процеса на работа ще откриете какво работи за Вас, а асистентът Ви ще се ориентира в предпочитанията и изискванията Ви.
 
2. Преглед на кореспонденция.
 
Ако нямате някакви особено конфиденциални имейли, можете да възложите прегледа на своята поща на асистент или секретарка. Дори не е необходимо те да четат всички имейли. Определена част от тях със сигурност могат да се отхвърлят на момента - като спам, информационни имейли и други подобни. За останалите служителят, на който делегирате задачата, ще може да прецени кое е по-важно и спешно и кое може да бъде отложено за по-подходящ момент. Ако пък изградите шаблонни имейли за често повтарящата се кореспонденция, ще може да отговаря вместо Вас.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук


3. Събиране и консолидиране на информация.
 
Подготовката на проучвания е задача, която спокойно можете да възложите на някой друг. Вместо да губите време в ровене и подготвяне на отчети, помолете някой служител да се заеме с тях. В последствие Вие ще разполагате именно с това, което Ви трябва - синтезирани данни, които да анализирате.
 
4. Редактиране и коригиране.
 
Особено важно, ако езиковите познания не са Ви силна страна. Освен това втори чифт очи ще види грешки, които Виe бихте пропуснали. Така че, когато например подготвите дадена оферта за ключов клиент, предайте я за редакция и корекция на служител, който се справя добре с работата с текстове, и ще си спестите време и грешки.
 
5. Резервации за служебни пътувания и нощувки.
 
Вместо сам да звъните за уреждане на резервации, възложете тази задача на някого. Определете му предварително бюджет и му споделете какви са изискванията Ви. С което ще му осигурите нужната информация, за да намери нещо подходящо.
 
източник: businessinsider.com

Tags: предприемачделегиранеуправление на персонала

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

Проблемно ли е за малкия бизнес да няма отдел по човешки ресурси?

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Може би смятате, че подобен отдел е най-малкият проблем на фирмата Ви. Особено...

3 стъпки към ефективните оперативки

от Biznesidei.bg
02 Ноември 2017
Оперативките са ключова част от бизнеса. Те информират и служители, и ръководство...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.