Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от
5030 0 24 Ноември. 2017
Мениджмънт

5 сигнала, че преуморявате служителите си
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни служители, да им възлагате прекалено много работа за прекалено малко време, е най-лесният начин да ги получите.

Но в случай че желаете за Вас да работят удовлетворени и енергични хора, трябва да внимавате колко ги натоварвате. За да проверите дали вече не сте преуморили хората си, следете за тези няколко издайнически сигнала:
 
1. Служителите Ви работят до късно, от рано и през уикенда.
 
Може би си мислите, че хората Ви работят много, защото са неорганизирани? Ако има такъв проблем, съдействайте им да се организират по-добре. Ако не мислите така, значи очевидно им възлагате прекалено много задачи. Почивните дни не са определени, за да могат служителите да мързелуват, а за да могат да възстановят силите си и да продължат да работят ефективно. Искате ли мотивирани и ангажирани кадри, позволете им да си почиват. Да не говорим, че креативността значително спада, ако човек се занимава непрекъснато с едно и също.
 
2. Служителите Ви пропускат семейни ангажименти заради работата си.
 
Вие бихте ли искали да пренебрегнете семейството си отново само за да работите? Ако пречите на служителите си да присъстват в живота на близките си, гответе се за демотивация и високо текучество. 
 
3. Кадрите Ви реагират по-емоционално и рязко.
 

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук


Преумората прави хората по-малко рационални и ги кара да реагират по-емоционално. Стресът и изтощението няма да създадат позитивна работна атмосфера във фирмата Ви. Дори може да доведе до скандали. Ако забележите, че кадрите Ви са по-нервни и по-лесно се разстройват, значи се нуждаят от почивка.
 
4. Понижение на качеството.
 
Ако висококачествен служител започне да показва по-ниски резултати, не бързайте да мислите, че е станал по-мързелив. Напълно е възможно да има толкова много работа, че да не може да обръща достатъчно внимание на качеството. Ако е така, нищо чудно и да е и преуморен, все пак това е резултатът от прекалено многото работа.
 
5. Никой не иска да поеме допълнителни задачи.
 
Ако търсите помощ за даден проект и дори най-добрите и продуктивни кадри Ви отказват, значи всички са вече затрупани с работа и нямат свободно време. Винаги, когато се питате дали възлагате прекалено много задачи, вглеждайте се в най-добрите си служители. Ако те се справят по-зле от обикновено, причината най-вероятно е във Вас.
 
източник: entrepreneur.com


Tags: управление на персоналаслужителипреумора

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.