Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 изречения, които служителите Ви не искат да чуват

от
586 0 03 Април. 2017
Мениджмънт

5 изречения, които служителите Ви не искат да чуват
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Добрите шефове казват неща, които демонстрират подкрепа, честност и признателност. И все пак е лесно понякога да изтървете нещо, което ще направи много лошо впечатление на служителите Ви.

Без значение дали ще демотивира колектива или ще навреди на репутацията Ви, най-добре избягвайте следните реплики:
 
1. "Ти решаваш."
 
Прекрасно е да овластявате служителите си от време на време, но първо се уверете, че са готови за това. В противен случай в последствие недоволството Ви от недобре свършената работа или грешките, ще създаде напрежение и служителите повече няма да искат да поемат отговорността.
 
2. ''Така реши ръководството.''
 
Което всъщност не казва нищо друго, освен, че някой е тропнал по масата. Ако служителите Ви не разбират защо се правят промени и какъв е смисълът на решенията, те инстинктивно ще им се противят. Още повече, че подобна реплика звучи обвинително спрямо ръководството. Посочете какво е довело до решенията, какво е взето предвид и какви резултати се очакват. Така никой няма да е объркан и всички ще са наясно какво и защо се случва.
 
3. ''Винаги сме го правили така.''
 

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук


Промяната е неизбежна. Да отхвърлите добри предложения, защото Ви карат да излезете от зоната си на комфорт, е откровено неинтелигентно. При подобен подход нито Вие, нито компанията Ви ще се развиват. А служителите ще осъзнаят, че нямат особено място за подобряването на уменията и кариерата си. 
 
4. "Трябва да поговорим.''
 
Можете да насрочите разговор и без да ужасявате кадрите си. Най-добре им кажете за какво конкретно се отнася предварително и тогава определете време и място. Ако мислите, че докато се тревожат какво ще им кажете, ще се трудят ефективно, грешите. Спомнете си как сте се чувствали Вие пред лицето на неизвестното и не подлагайте хората си на излишен стрес.
 
5. ''Не е достатъчно добро.''
 
Тази реплика унижава и омаловажава всички усилия, които служителите са хвърли в работата си. Затова е по-добре да намерите по-мотивиращ начин да ги накарате да подобрят резултата от своята работа. Похвалете добрите страни, посочете кои са лошите, какво още трябва да се направи и най-вече - направете го с уважение.
 
източник: businessinsider.com

Tags: управление на персоналаслужителикариера

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

4 начина да запазите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2017
Добрите служители са хората, които могат да изведат една фирма към успех. Ако тя...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.