Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 типа кошмарни мениджъри, които гонят служителите

от
570 0 05 Октомври. 2017
Мениджмънт

4 типа кошмарни мениджъри, които гонят служителите
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Текучеството е сериозен проблем за всяка фирма. Може би си мислите, че след като един кадър напусне, просто ще намерите друг, но нещата не са толкова прости.

От една страна няма как да сте сигурни, че новото попълнение ще е също толкова добро или по-добро от предходното. От друга страна застрашавате правилното протичане на операциите във фирмата, защото текучеството налага препредаване на информация. А както в играта на развален телефон, така и във фирмите, колкото повече предавате една информация, толкова по-малко отговаряща на действителността става тя.
 
За да се предпазите от текучеството е важно да познавате причините за него. Една от ключовите е прекият ръководител с неговия начин на работа.
 
Вижте тук 4 типа мениджъри, които могат да са отговорни за значително текучество:
 
1. Мениджърът, който не умее да работи с хора.
 
Той не е способен да комуникира добре, дори и всъщност да е страхотен професионалист. Неговите неумения да изяснява конфликти и да разрешава проблеми със служителите, го правят неефективен. Самото му поставяне на тази позиция е значителна грешка на началството, като честа причина за подобни назначения са показаните от кадъра високи резултати. По отношение на този проблем ще научите повече тук >>>
 
2. Егоистичният мениджър.
 
В най-добрия случай ръководителят трябва да е човек, който се стреми да мотивира и ентусиазира кадрите хем за изпълнение на фирмените цели, хем за тяхното собствено кариерно развитие, като междувременно се грижи и за собствената си кариера. Егоистичният мениджър обаче е заинтересован единствено от реализирането на собствените си стремежи. Не го е грижа дали действията му ще са в ущърб на подчинените му, докато му носят нужните ползи. Подобен мениджър оставя у служителите усещането, че са инструменти за неговото собствено добруване, което предизвиква недоволството им и ги демотивира.

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук


 
3. Мениджърът, който упражнява вмешателство.
 
Той не просто иска да контролира всяка задача на служителите си и всяка тяхна стъпка на работа, той е склонен да се меси във всички сфери на живота им, за да ги направи по-продуктивни. Това е неетично и силно дразни служителите, които усещат, че има намеса в личните им работи. Все пак мениджърът им има задължението да ги мотивира, ангажира и ръководи, а не да има казва как да си живеят живота.
 
4. Променливият мениджър.
 
Той е непредвидим. Възлага една задача, по средата на работата я прекратява и замества с друга. Непрекъснато мени мнението си и почти никога не остава на едно и също становище. Подобен ръководител е ненадежден и силно натоварва подчинените си, на които се налага да гадаят и предугаждат мненията и настроенията му. Което пък им отнема от работното време и пречи да вършат служебните си задължения. Подобен ръководител е натоварващ и нагнетява обстановката, с което демотивира кадрите.
 
Внимателно следете как ръководителите работят със своите подчинени. Вглеждайте се в менижърския им стил. И най-важното, бъдете много внимателни на кого и защо възлагате ръководни позиции.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: мениджъриуправление на персоналаслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

4 начина да запазите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2017
Добрите служители са хората, които могат да изведат една фирма към успех. Ако тя...

Избегнете възрастовия предразсъдък! Погрижете се за по-възрастните си служители

от Biznesidei.bg
12 Октомври 2017
По-възрастните Ви служители носят на фирмите по-широк опит, професионални навици,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.