Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 стъпки към справяне с лошите навици на служителите

от
4801 0 11 Октомври. 2017
Мениджмънт

4 стъпки към справяне с лошите навици на служителите
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Освобождаването на служител е крайна мярка в процеса по управление на персонала. Ето защо към нея следва да се прибягва само когато всички други мерки са ударили на камък.

Какво да правите, обаче, ако имате кадри, които Ви създават проблеми? Служители с лоша дисциплина или такива, които не внимават в работата си и допускат грешки?
 
Вземете следните мерки, за да се справите с лошите навици на кадрите си:
 
1. Директно посочете проблема.
 
Не подминавайте, не очаквайте кадърът сам да се сети, че бърка. Повтори ли грешката си неколкократно, посочете му я. Разбира се, в разговор на четири очи, но без да се поддавате на изкушението да приемете оправданията му, ако те не са наистина основателни.
 
2. Приложете доказателства, най-добре числови.
 
Когато посочвате на служителите си, че поведението им не е професионално, най-важното е да докажете твърденията си. Ако са отделили повече време на социалните мрежи, отколкото на работата си, покажете им съответни извадки. Ако закъсняват често, документирайте кога точно са се явили на работа през всеки ден от закъснението си. Всичко това ще Ви служи за основание да определите санкции, ако в последствие такива се окажат необходими.
 

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Фокусирайте се върху това какво ще спечелят, ако променят поведението си.
 
Вместо да говорите за намалена заплата и загуба на работа, говорете за позитивите от активния усилен труд. Споделете със служителя, че например неговото кариерно развитие и увеличаването на възнаграждението му зависят пряко от това как се представя на работа и дали спазва дисциплината.
 
4. Дайте им възможни решения или им позволете сами да подготвят такова.
 
Ако да речем служителят закъснява с 10 минути всеки ден, можете да му предложите всеки ден да остава на работа 10 минути след края на работния ден, за да компенсира закъснението си. Позволете и на служителя да даде свое предложение и, ако е разумно, го приемете. Важното тук е да определите срок, в който негативното му поведение да бъде изчистено напълно, както и да следите за спазването на този срок.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на персоналаслужителилоши навици

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.