Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

2 неща, които ще помогнат на новите Ви кадри да се адаптират по-лесно на работа

от
587 0 19 Май. 2017
Мениджмънт

2 неща, които ще помогнат на новите Ви кадри да се адаптират по-лесно на работа
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Открили сте прекрасен нов служител. Това добре. Сега обаче идва важният момент - въвеждането му на работа така, че той не само да се впише лесно в колектива, но и да не добие лошо впечатление за фирмата.

Защо е важно това?
 
Първо, защото сте загубили време и средства да откриете този служител. Да губите още време и средства при встъпването му в длъжност, е недалновидно.
 
И второ - защото покажете ли се в позитивна светлина, ще мотивирате новия служител и няма да го отблъснете или да му оставите неприятно впечатление. Позволите ли си да покажете неокоординираност и лоша организация, ще стимулирате служителя да напусне по-скоро.
 
Какво е важно да направите, за да избегнете и загубата на време, и лошото впечатление:
 
1. Създайте наръчник за новия служител.
 
Какво е важно за новите кадри? Да знаят какво очаквате от тях, какви са отговорностите и задълженията им, към кого за какво могат да се обърнат. Добра идея е в наръчника да включите съвети, които да помогнат на служителя не само да започне работа по-гладко, но и да се нагоди към колектива. Ако имате неписани правила за кафемашината или обедната почивка, посочете ги. Колкото и естествени да Ви се струват, новите Ви служители със сигурност няма да са толкова уверени, защото всичко за тях е ново.
 
2. Създайте ръководство за тренинг при встъпване в длъжност.

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук


 
Определете стъпките, през които трябва да мине служителят, за да бъде подготвен да се заеме с работата, която ще му възложите. През кои отдели ще мине за обучение? За кои задачи какви тренировки ще трябва да направи? Кой ще го обучава, за какво, с каква продължителност. Всичко това ще Ви съдейства да изготвите график за новия служител, с което ще спестите време и за него, и за хората, които ще го обучават. Имайки този график, ще уплътните времето на новия кадър и ще избегнете ситуацията, в която той е на работа без да има какво да върши. Важно е да избегнете този момент, защото именно от самото начало кадрите са най-мотивирани да работят. Възползвайте се от тази мотивация и демонстрирайте интереса и грижата си за новия си служител, като му предоставите нужната помощ, за да навлезе в работата по-бързо и по-добре.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: служителиуправление на персоналамотивация

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

4 начина да запазите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2017
Добрите служители са хората, които могат да изведат една фирма към успех. Ако тя...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.