Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

2 неща, които ще помогнат на новите Ви кадри да се адаптират по-лесно на работа

от
549 0 19 Май. 2017
Мениджмънт

2 неща, които ще помогнат на новите Ви кадри да се адаптират по-лесно на работа
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Открили сте прекрасен нов служител. Това добре. Сега обаче идва важният момент - въвеждането му на работа така, че той не само да се впише лесно в колектива, но и да не добие лошо впечатление за фирмата.

Защо е важно това?
 
Първо, защото сте загубили време и средства да откриете този служител. Да губите още време и средства при встъпването му в длъжност, е недалновидно.
 
И второ - защото покажете ли се в позитивна светлина, ще мотивирате новия служител и няма да го отблъснете или да му оставите неприятно впечатление. Позволите ли си да покажете неокоординираност и лоша организация, ще стимулирате служителя да напусне по-скоро.
 
Какво е важно да направите, за да избегнете и загубата на време, и лошото впечатление:
 
1. Създайте наръчник за новия служител.
 
Какво е важно за новите кадри? Да знаят какво очаквате от тях, какви са отговорностите и задълженията им, към кого за какво могат да се обърнат. Добра идея е в наръчника да включите съвети, които да помогнат на служителя не само да започне работа по-гладко, но и да се нагоди към колектива. Ако имате неписани правила за кафемашината или обедната почивка, посочете ги. Колкото и естествени да Ви се струват, новите Ви служители със сигурност няма да са толкова уверени, защото всичко за тях е ново.
 
2. Създайте ръководство за тренинг при встъпване в длъжност.

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

CD Модели договори на английски език
CD Модели договори на английски език

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук


 
Определете стъпките, през които трябва да мине служителят, за да бъде подготвен да се заеме с работата, която ще му възложите. През кои отдели ще мине за обучение? За кои задачи какви тренировки ще трябва да направи? Кой ще го обучава, за какво, с каква продължителност. Всичко това ще Ви съдейства да изготвите график за новия служител, с което ще спестите време и за него, и за хората, които ще го обучават. Имайки този график, ще уплътните времето на новия кадър и ще избегнете ситуацията, в която той е на работа без да има какво да върши. Важно е да избегнете този момент, защото именно от самото начало кадрите са най-мотивирани да работят. Възползвайте се от тази мотивация и демонстрирайте интереса и грижата си за новия си служител, като му предоставите нужната помощ, за да навлезе в работата по-бързо и по-добре.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: служителиуправление на персоналамотивация

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

4 начина да запазите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2017
Добрите служители са хората, които могат да изведат една фирма към успех. Ако тя...

Избегнете възрастовия предразсъдък! Погрижете се за по-възрастните си служители

от Biznesidei.bg
12 Октомври 2017
По-възрастните Ви служители носят на фирмите по-широк опит, професионални навици,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.