Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

Колко често трябва да обновявате сайта си

от
1550 0 22 Април. 2014
Маркетинг

Колко често трябва да обновявате сайта си
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Важността при обновяването на сайта се крие в това, че обнвяватонето на съдържанието е важно за откриваемостта Ви в търсачките. Вярно е, че постоянстването в публикуването на нова информация и съдържание може да увеличи оптимизацията Ви в интернет търсачките, но честно казано за много фирми, ежедневните промени не са особено смислени, най-вече, когато за месец посещенията на сайта им са по-малко от 50.

Ето и отговорите на най-важните въпроси що се отнася до обновяването на съдържанието на Вашия сайт:
 
Няма ли липсата на обновявания да намали възможностите за онлайн популяризиране на фирмата?
Това не е задължително. Това, което трябва да направите е да имате ясен профил така, че тези, които Ви търсят в интернет, да Ви намерят. Иначе казано, трябва да присъствате в интернет, да имате сайт, да имате страници в най-популярните и често използвани социални мрежи. Важното е дасте по-откиваеми в търсачките, които хората посещават, за да се запознаят с фирмите, а често се оказва, че Facebook е доста популярна, оттам и необходимостта да имате профил там. Проучете как стоят нещата с търсачките.
 
Каква информация е задължително да имаме на сайта си?
Минимумът изисква на сайта да присъства адреса на фирмата, телефонен номер,работното време. Обновяване на информацията е добре да правите, когато има промяна в горепосочената информация, както и когато имате намаления, нови продукти, нови продуктови линии, предлагани на пазара. 
 
Какво може да се направи, за да има бизнесът повече полза от онлайн търсачките?
Съставете списък с проблеми, които клиентите Ви срещат и се опитват да разрешат, и дайте решенията на тези проблеми. Можете да направите този списък с проблеми като редактируем календар. Няма нужда да обновявате информацията ежедневно, но въпроси, базирани на календар, обновявани седмично или месечно (по-добре седмично) дават по-добра откриваемост.  Ако имате физически магазин и използвате блог за популяризирането му, като пишете за обзавеждане, например, когато потенциалните Ви клиенти, ползващи Google за да открият какво е подходящо да сложат като мебели във всекидневната си, може даоткрият сайта Ви чрез блога и да го разгледат. 

CD Ръководство за работа с Excel
CD Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

CD Модели договори на английски език
CD Модели договори на английски език

Повече детайли тук



 
Не създавайте съдържание само за да има такова. Полезно е да имате съдържание, което достига до повече потенциални клиенти. Винаги можете да помолите няколко от клиентите си да Ви дадат обратна информация, за да изясните и потребителската гледна точка.

Tags: бизнесмаркетингсайтовеобновяване на информацията

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг

от Biznesidei.bg
31 Юли 2017
Всеки отдел във фирмата Ви има огромно значение за нейния успех. Все пак, колкото...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


interesyvam se ot rabotata ot kade se vzemat materialite pihete mi na li4no saobhtenie v fasebook...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.