Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Колко често трябва да обновявате сайта си

от
1728 0 22 Април. 2014
Маркетинг

Колко често трябва да обновявате сайта си
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Важността при обновяването на сайта се крие в това, че обнвяватонето на съдържанието е важно за откриваемостта Ви в търсачките. Вярно е, че постоянстването в публикуването на нова информация и съдържание може да увеличи оптимизацията Ви в интернет търсачките, но честно казано за много фирми, ежедневните промени не са особено смислени, най-вече, когато за месец посещенията на сайта им са по-малко от 50.

Ето и отговорите на най-важните въпроси що се отнася до обновяването на съдържанието на Вашия сайт:
 
Няма ли липсата на обновявания да намали възможностите за онлайн популяризиране на фирмата?
Това не е задължително. Това, което трябва да направите е да имате ясен профил така, че тези, които Ви търсят в интернет, да Ви намерят. Иначе казано, трябва да присъствате в интернет, да имате сайт, да имате страници в най-популярните и често използвани социални мрежи. Важното е дасте по-откиваеми в търсачките, които хората посещават, за да се запознаят с фирмите, а често се оказва, че Facebook е доста популярна, оттам и необходимостта да имате профил там. Проучете как стоят нещата с търсачките.
 
Каква информация е задължително да имаме на сайта си?
Минимумът изисква на сайта да присъства адреса на фирмата, телефонен номер,работното време. Обновяване на информацията е добре да правите, когато има промяна в горепосочената информация, както и когато имате намаления, нови продукти, нови продуктови линии, предлагани на пазара. 
 
Какво може да се направи, за да има бизнесът повече полза от онлайн търсачките?
Съставете списък с проблеми, които клиентите Ви срещат и се опитват да разрешат, и дайте решенията на тези проблеми. Можете да направите този списък с проблеми като редактируем календар. Няма нужда да обновявате информацията ежедневно, но въпроси, базирани на календар, обновявани седмично или месечно (по-добре седмично) дават по-добра откриваемост.  Ако имате физически магазин и използвате блог за популяризирането му, като пишете за обзавеждане, например, когато потенциалните Ви клиенти, ползващи Google за да открият какво е подходящо да сложат като мебели във всекидневната си, може даоткрият сайта Ви чрез блога и да го разгледат. 

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук



 
Не създавайте съдържание само за да има такова. Полезно е да имате съдържание, което достига до повече потенциални клиенти. Винаги можете да помолите няколко от клиентите си да Ви дадат обратна информация, за да изясните и потребителската гледна точка.

Tags: бизнесмаркетингсайтовеобновяване на информацията

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от Biznesidei.bg
29 Юни 2018
Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата...

Успешен маркетинг с ограничен бюджет... Но как?

от Biznesidei.bg
03 Април 2018
Не е необходимо да хвърлите стотици левове в маркетингови усилия, за да...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.