Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

Искате щастливи клиенти? Предложете им покупка, когато могат да си я позволят!

от
1771 0 27 Май. 2014
Маркетинг

Искате щастливи клиенти? Предложете им покупка, когато могат да си я позволят!
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Незавивимо от цената, колкото повече пари имат в джобовете си клиентите Ви след като са купили Вашия продукт, толкова по-добре ще се чувстват те от направената покупка.

Потребителите изпитват различна степен на удовлетвореност от покупката си, а тя е базирана на финансовия им статус по времето на покупката. Влиянието на качеството на продукта или неговата цена има значително по-малко значение за клиентите.

Проучването, стигнало до горепосочените резултати, потвърждава ефектна на т.-нар. „последен долар”, при който клиентската удовлетвореност от даден продукт се измерва с това доколко покупката отежнява бюджета на клиента.

Един от авторите на проучването, доцентът по маркетинг от Арканзаския университет Робин Состър, допълва, че проучването има особено голяма важност за маркетолозите и мениджърите на магазини за търговия на дребно.

Тъй като статута на бюджета на клиента може да окаже влияние върху доволството от покупката на продукта, маркетинговите мениджъри трябва да обмислят кое е най-подходящото време за обявяване на промоции. Ако маркетинговата цел е да се привлекат нови клиенти, най-добре е промоциите да се обявят в началото на месеца или по друго време, което е свързано с по-голяма готовност за клиентите да изхарчат парите си. По този начин тежестта върху бюджета на клиента е по-малка и той ще има достатъчно средства, които да му останат след направата на покупката.

Като част от проучването, разработчиците се фокусирали върху стреса, който потребителите изпитват след като изхарчат последните си средства и как този стрес се отразява на удовлетвореността им от продуктите. В резултат било установено, че колкото по-малко средства остават в бюджета на клиента, толкова по-трудно му е той да разходва оставащото му. Това кара клиентите да считат продуктите за по-скъпи и да са по-малко доволни от покупката.

Проучванията още са показали, че усещането за получаване на нещо безплатно, когато бюджетът на потребителя е почти напълно изразходван, елиминира стреса от покупката в много голяма степен. Въпреки това, този маркетингов стимул няма влияние върху удовлетвореността от закупения продукт, ако покупката става, когато финансовото състояние на потребителя е добро. Ефектът на последния долар върху удовлетвореността от поръчката също изчезва, ако клиентите са информирани, че бюджетът им скоро ще бъде попълнен отново.

КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване
КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук




Тези проучвания и техните резултати са от голямо значение не само за продавачи и маркетолози, но и за самите клиенти. Защото проучванията показват, че удовлетвореността от покупките се влияе не само от качествата на продукта и неговата цена. Докато някои потребители може и да не се влияят от величината на бюджета си, когато потребяват, по-отговорния към финансовото състояние подход би бил важните покупки да се правят само когато потребителят е достатъчно обезпечен.

Tags: бизнесмаркетингпотребителибюджет

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Успешен маркетинг с ограничен бюджет... Но как?

от Biznesidei.bg
03 Април 2018
Не е необходимо да хвърлите стотици левове в маркетингови усилия, за да...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.