Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Грешки в продажбите, които да избягвате

от
1529 0 02 Юли. 2015
Маркетинг

Грешки в продажбите, които да избягвате
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Реализирането на продажба рядко е най-лесната задача.

От намирането на потенциални клиенти до реализиране на сделката съществува дълъг и сложен процес. Едно погрешно движение и можете да загубите голям клиент. Добрите новини са, че има много начини да подобрите начина, по който продавате, а така да си осигурите повече нови клиенти.
 
Готови ли сте да станете по-добри продавачи? Ето големите грешки, които трябва да избягвате отсега нататък:
 
1. Не мислите от клиентска гледна точка.
Влезте в един магазин и си купете някакъв продукт. Как го избрахте? Защо го избрахте? Какво мотивира избора Ви? Помислете внимателно. Именно това мотивира и клиентите Ви да купят продукта Ви. Ако сте наясно какво търсят у него, ще сте наясно как да им го предложите.
 
2. Оставяте клиентът да реши.
Не му давайте възможност дори да обмисля. Трябва да му предложите такава сделка, че той да не се замисли дори, преди да приеме. Особено важно е, ако рекламирате по телефона да не оставяте клиента толкова лесно да решава след приключване на разговора. Вие се водещи в продажбите, не клиентите Ви.
 
3. Защитавате се.
Независимо какви въпроси получавате за продуктите си, бъдете уверени в тях и не се оправдавайте. Започнете ли да извинявате недостатъците им, сте загубили клиента. По-добре подчертайте ползите, които продуктът им дава.
 
4. Мислите за телемаркетинга от грешната перспектива.
Ако смятате, че тук продажбите са лесни, помислете пак. В много случаи ще се налага да говорите с хора, които въобще нямат намерение да купуват. Вашата задача е да изследвате процеса на телепродажбите така, че да откриете по какъв начин да водите разговора, за да реализирате продажбата. Това зависи както от избраните потенциални клиенти, така и от самия сценарий на разговора и конкретния продаван продукт.

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук


 
5. Сайтът Ви не отчита потенциалните клиенти.
Ако подобно нещо липсва на сайта, от който реализирате продажби, веднага поправете грешката си. Това са потенциални клиенти, които не трябва да изпускате. Използвайте информацията, която Ви предоставят за себе си, за да се свържете с тях и да ги убедите да направят покупка. А и наличието на измерители за реакцията на потребителите дава ценна информация за това кои продукти предизвикват най-голям интерес.
 
6. Говорите твърде много и не слушате.
Не търсете бързия отговор. Важното е да "изстискате" максимално количество информация дори от клиентите, които ще откажат да купят продукта Ви. Това са ценни маркетингови данни, които ще Ви помогнат да изготвите по-добри продукти и по-добри реклами. Имайте предвид, че хората искат да  бъдат изслушвани, в противен случай изглежда така, че просто се опитвате да им "пробутате" нещо. А това ще ги откаже от покупката.
 
7. Преследвате неправилно избрани потенциални клиенти.
Много внимавайте към кого насочвате маркетинговите си усилия. Ако направите погрешен избор, разходите ще са големи и напразни. По-добре е да имате по-малка, но интересуваща се от продукта Ви целева аудитория, отколкото голяма, в която само малка част е заинтересована от това, което предлагате.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: продажбимаркетинг и продажбипотенциални клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2016
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите...

5 грешки в сферата на продажбите, които да избягвате

от Biznesidei.bg
21 Октомври 2016
Не всеки е факир в продажбите. Всъщност, повечето от нас не са. Добрата новина е, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.