Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

Честит рожден ден! Три думи, които клиентите обичат

от
2032 0 20 Юни. 2014
Маркетинг

Честит рожден ден! Три думи, които клиентите обичат
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да пожелавате на клиентите си „Честит рожден ден!” е лесен начин да изградите добри отношения с тях и да популяризирате бизнеса си, сочи ново проучване.

То е изготвенo от разработчиcите на аналитични и маркетингови технологии Falcrum и разкрива, че близо ¾ от клиентите, които получават честитки за рождения си ден от фирмите, в последствие предпочитат да потребяват от тях. А 88% от тези позитивни реакции ресузлтатират в увеличаване на лоялността към марката.

Клиентите, взели участие в проучването, са реагирали по-положително на поздравителни картички от фирми, предлагащи хранителни стоки и напитки. 96% от клиентите, които са получили поздравления, са придобили по-положителни впечатления за самата фирма, която им е изпратила поздравленията. Това е дало позитивен резултат върху репутацията на фирмите и е повишило продажбите им.

Проучването открило, че макар повечето получатели на позравителни картички да са реагирали положително, тези картички, които са включвали намаления като подарък по повода, са дали най-положителни резултати. Поздравленията, включващи подарък или отстъпка са били с 24% по-резултатни отколкото поздравленията, пратени самостоятелно.

Изследването открило и, че възрастта също оказва влияние върху реакцията на клиентите. Повече от 90% от респондентите на възраст между 25 и 34 години са регистрирали повишение на лоялността към марката, в сравнение със 73 % сред респондентите от възрастовата група 55 +.

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване
КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук




Според анализаторите резултатите от проучването подсказват, че фирмите, които не изпращат на клиентите си поздравления за рожденините им дни по пощата или по имейла, пропускат голямата възможност да ангажират клиентите още повече  да изградят по-голяма лоялност към марката си. Анализаторите прибавят, че поздравленията за рожден ден, изпратени по имейл, обикновено получават най-много кликове и са сред най-често отваряните писма. Те са безплатни, а имат особено голяма маркетингова полза, като практически са лишени от риск.

Tags: бизнесмакретингклиентирожден денангажираностлоялностклиентска лоалност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.