Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Честит рожден ден! Три думи, които клиентите обичат

от
2217 0 20 Юни. 2014
Маркетинг

Честит рожден ден! Три думи, които клиентите обичат
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да пожелавате на клиентите си „Честит рожден ден!” е лесен начин да изградите добри отношения с тях и да популяризирате бизнеса си, сочи ново проучване.

То е изготвенo от разработчиcите на аналитични и маркетингови технологии Falcrum и разкрива, че близо ¾ от клиентите, които получават честитки за рождения си ден от фирмите, в последствие предпочитат да потребяват от тях. А 88% от тези позитивни реакции ресузлтатират в увеличаване на лоялността към марката.

Клиентите, взели участие в проучването, са реагирали по-положително на поздравителни картички от фирми, предлагащи хранителни стоки и напитки. 96% от клиентите, които са получили поздравления, са придобили по-положителни впечатления за самата фирма, която им е изпратила поздравленията. Това е дало позитивен резултат върху репутацията на фирмите и е повишило продажбите им.

Проучването открило, че макар повечето получатели на позравителни картички да са реагирали положително, тези картички, които са включвали намаления като подарък по повода, са дали най-положителни резултати. Поздравленията, включващи подарък или отстъпка са били с 24% по-резултатни отколкото поздравленията, пратени самостоятелно.

Изследването открило и, че възрастта също оказва влияние върху реакцията на клиентите. Повече от 90% от респондентите на възраст между 25 и 34 години са регистрирали повишение на лоялността към марката, в сравнение със 73 % сред респондентите от възрастовата група 55 +.

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук




Според анализаторите резултатите от проучването подсказват, че фирмите, които не изпращат на клиентите си поздравления за рожденините им дни по пощата или по имейла, пропускат голямата възможност да ангажират клиентите още повече  да изградят по-голяма лоялност към марката си. Анализаторите прибавят, че поздравленията за рожден ден, изпратени по имейл, обикновено получават най-много кликове и са сред най-често отваряните писма. Те са безплатни, а имат особено голяма маркетингова полза, като практически са лишени от риск.

Tags: бизнесмакретингклиентирожден денангажираностлоялностклиентска лоалност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.