Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

7 силни инструмента за убеждаване

от
1493 0 07 Април. 2014
Маркетинг

7 силни инструмента за убеждаване
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Почти всеки предприемач е усещал приятното чувство, когато му хрумне брилянта идея, която да помогне на бизнеса му да се развие и да печели повече. Вероятно това, което пречи на реализирането на тази идея да премине от ниво концепция към ниво реализация, е убедителността, с които за тази идея се търси инвестиране и с която тя е изведена на пазара.

Всъщност около две трети от всички идеи, изведени на пазара, са отхвърлени от него и то не защото са лоши, а защото не провокират инвеститорите и пазара да ги приеме.
 
Ето какво можете да направите, за да бъдете убедителни, когато извеждате нова концепция на пазара:

1. Бъдете ясни и кратки. Колкото повече се стараете да убедите хората, които ще Ви финансират, и тези, които ще купуват от Вас, толкова повече ще изглежда, че се опитвате да убедите себе си.

2. Пропуснете излишната информация. Когато презентирате продукта си, бъдете директни и запомнете: колкото по-несигурни сте за следващото, което трябва да кажете, толкова по-бавно и с повече паузи трябва да говорите. Не пълнете речта си с излишни обяснения.

3. Когато имате печеливша идея, не можете да се извинявате. Не можете да кажете на аудиторията, колко сте наясно, че е виждала подобно нещо и преди, но много искате да я запозанете със своята идея. Независимо дали хората са виждали подобно нещо по-рано, те не са виждали Вашата идея. Трябва да имате увереността, че няма нужда да предупреждавате и да се извинявате. Имате ли страхотна идея, тя трябва да бъде чута.

4. Бъдете уверени. Дори с риск да изглеждате арогантни. Не използвайте думи като „сякаш”, „до известна степен”, „може би”. Заявете директно какво ще правите, как ще го правите, какво очаквате. Никой няма да поиска да инвестира в продукта Ви или да си го купи, ако не сте уверени в него.

5. Визуализирайте успеха. Помогнете на инвеститорите, на колегите или своите подчинени да видят как би изглеждал успехът, който планирате. Трябва да изградите ясна и визуална картина на това как ще изглеждат положителните резултати от идеята Ви.

6. Започнете с най-добрите качества на идеята си. Така ще спечелите вниманието на своята аудитория и тя ще Ви изслуша. Не се изкушавайте да кажете най-доброто накрая, защото тогава може никой да не Ви слуша.

CD Сборник тестове за наемане на служители
CD Сборник тестове за наемане на служители

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук



7. Имайте своя стратегия и план, но и се опитайте да предвидите стратегията и плана на хората, пред които ще представите идеята си. Подгответе се за въпроси, скептично отношение, съмнения и всичко останало, което считате, че идеята Ви може да предизвика като ответна реакция. И си оформете стил на поведение и реакция.

Tags: бизнесмаркетингидеиубеждаване

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг

от Biznesidei.bg
31 Юли 2017
Всеки отдел във фирмата Ви има огромно значение за нейния успех. Все пак, колкото...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


interesyvam se ot rabotata ot kade se vzemat materialite pihete mi na li4no saobhtenie v fasebook...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.