Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 евтини маркетингови трика, които трябва да опитате

от
6597 0 07 Май. 2014
Маркетинг

4 евтини маркетингови трика, които трябва да опитате
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Въпреки, че някои маркетингови кампании може да отежнят бюджета на малката фирма, не всяка от тях изисква големи вложения.

Има различни видове кампании в рекламата и маркетинга, които излизат доста по-евтино и затован е са за пренебрегване. За да намалите необходимостта от висок маркетингов бюджет, възползвайте се от следните 4 предложения за по-евтино рекламиране:
 
  • Маркетинг в социалните мрежи. Повече от ¾ от възрастните между 30 и 49 години използват социалните мрежи. Тъй като тези хора представят голяма част от онези, които пазаруват, малкият бизнес трябва да се увери, че използва възможностите на социалните мрежи, да достигне до тези клиенти. Най-популярен у нас е Фейсбук, затова не можете да си позволите да липсвате там.
     
  • Т.нар. Guerilla маркетинг. Тази тактика обикновено е най-ефективна сред по-младата аудитория. Тя се фокусира върху нетрадиционните методи за популяризиране на марката, използвайки различни „послания”. Използвайки минимални ресурси, тази тактика се доказва като ефективна при директните продажби и разширяване на информираността за марката. Интерактивността на този тип маркетинг помага и за изграждане на комуникативно впечатление, което клиентите да запомнят за бъдеще. В този маркетинг можете да използвате улично изкуство (графити), стикери и какво ли още не. Важното е да развихрите въображението си.

    ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
    ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

    Повече детайли тук

    Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
    Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

    Повече детайли тук

    Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
    Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

    Повече детайли тук



     
  • Препоръки. Това е най-ефективният вид маркетинг. Можете да поставите мостри от продуктите си на популярни и посещавани места, като самото поставяне на продуктите там действа като препоръка в тяхна полза пред клиентите. Така и ще изградите по-голяма популярност за марката си и ще се възползвате от трафика на популярните дестинации.
     
  • Посетете търговски изложения. Да, те излизат малко по-скъпо, но оказват много положително влияние, ако успеете да ангажирате хората така, че те да запомнят общуването помежду Ви. Използвайте креативността си не за създаване на величествени и сложни инсталации, а за по-интересно и интерактивно общуване с посетителите на изложението. Така те ще запомнят и Вас, и марката, и продуктите Ви. А и няма да се вкарвате в излишни разходи.

Tags: бизнесмаркетингмаркетингови стратегиимаркетинг при малък бюджет

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.