Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 знака, че бизнес идеята Ви е лоша

от
903 0 29 Септември. 2017
Малък бизнес

6 знака, че бизнес идеята Ви е лоша
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Понякога в ентусиазма си да се занимаваме с нещо губим реална представа дали би имало успех.

Бизнес идеите не са изключение.
 
Затова, ако се притеснявате, че Вашата може би не е толкова добра, колкото изглежда, потърсете у нея следните издайнически знаци, които го доказват:
 
1. Околните директно Ви казват, че идеята Ви е лоша.
 
Ако споделите намеренията си с близките си и те директно и обосновано Ви посочат, че идеята Ви няма да има успех, вслушайте се в думите им. Колкото и да сте ентусиазирани, бизнес идеята Ви трябва да се харесва на потребителите. А близките Ви са именно в подобна позиция.
 
2. Никой не купува това, което продавате.
 
Колкото и да сте креативни, твърде вероятно е на някой друг вече да е хрумнала същата бизнес идея. Ако докато проучвате, не попаднете на нищо сходно, най-вероятно идеята е била лоша, защото каквото и да е предлагала, никой не е искал да го купи.
 

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


3. Никой не иска да Ви помогне.
 
Ако търсите съдействие от контактите си и никой не желае да Ви съдейства, включително тези, които могат да спечелят от това, значи има проблем с идеята Ви. Ако не беше така, със сигурност някой щеше да види потенциала ѝ и да Ви съдейства за нейното реализиране.
 
4. Прекалено е "готина".
 
Т. нар. хипстърски продукти изглеждат много добре на хартия, но не се продават толкова добре, защото пазарът не се състои само от хипстъри. Важно за Вас е да предложите стоките си на максимално голям брой хора, а не на много тясно, свръхспецифично и отбрано общество.
 
5. Не можете да стартирате в малък мащаб.
 
Ако се хвърлите в работа с големи мащаби, рискът ще бъде непосилен за Вас. Разходите най-вероятно също.
 
6. Нишата е твърде малка.
 
Една бизнес идея (дори и нехипстърска) не бива да се концентрира върху прекалено малка ниша, защото няма да има поле за израстване и развитие. Ако държите да я заемете, помислете как да стартирате бизнес така, че хем да обхванете по-голяма ниша, хем да можете да обслужвате конкретната.
 
След като знаете 6 от издайническите белези на лошите бизнес идеи и при положение че Вашата няма нито един от тях, как да проверите дали все пак е добра? Тествайте я в минимален мащаб. Това ще Ви даде най-точна и ясна представа дали имате шансове. Съвети за тестване на идята си ще намерите тук >>>
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: бизнес идеисобствен бизнесидея за бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 изключителни бизнес идеи, които са пропаднали, защото са изпреварили времето си

от Biznesidei.bg
06 Ноември 2017
Въпреки че няма съвършено време за стартиране на бизнес, да го направите с идеи,...

4 бизнес идеи за интроверти, неизискващи висок бюджет

от Biznesidei.bg
19 Септември 2017
Това, че сте интроверт, не означава, че не можете да стартирате собствен бизнес....

5 уникални бизнес идеи с абонаментни кутии

от Biznesidei.bg
05 Септември 2017
Абонаментните кутии набират все по-голяма популярност и у нас. Те предлагат...

5 бизнес идеи за любители на спорта

от Biznesidei.bg
11 Юли 2017
Като предприемач трябва да изберете индустрия, която Ви интересува. И няма...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.