Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за дизайн на фирмен уеб сайт

от
314 0 05 Декември. 2017
Малък бизнес

4 съвета за дизайн на фирмен уеб сайт
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Сайтът е лицето на фирмата Ви. Защото в днешно време това е обичайно първото, което клиентите виждат от Вас.

Затова е много важно да им покажете лице, което ще ги привлече, а не отблъсне.
 
Как да го създадете обаче? Ето 5 съвета за дизайна на фирмения сайт, на които да разчитате:
 
1. Гледайте от клиентската перспектива. 
 
Няма голямо значение дали Вие ще сте особено очаровани от дизайна на сайта си. От значение е как ще го чете потребителят. Затова трябва да имате следните няколко важни момента предвид:
- сайтът не е свързан с марката или продукта Ви, а с проблема на клиента Ви;
- сайтът Ви трябва да е лесен за навигиране;
- езикът Ви трябва да е ясен, лесен за четене и правилен;
- призивите Ви към действие не трябва да пораждат въпроси у потребителя; искате ли той да кликне на даден линк, трябва да му го кажете директно.
 
2. Поставете приоритет на специфичното, не на общото.

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


 
Продуктът Ви няма как да привлече всички клиенти. Съсредоточете се върху своя и създайте такъв сайт, който ще привлече именно него. Определете идеалният си клиент и организирайте всичко: от подредба, през цветове и елементи около него и неговите нужди.
 
3. Текстът трябва да насочва към това как ще решите проблема, а не колко страхотен е продуктът Ви.
 
Защото ако той решава проблема на клиента, разбира се, ще е страхотен. Бъдете максимално честни и директни. Използвайте ясни насочващи изречения: вместо да посочвате, че вашият крем против бръчки е със страхотно действие, посочете, че намалява фините линии след 2 месечна употреба, например, стига това да е именно така.
 
4. Използвайте изображения, където подходящо.
 
Срещали ли сте сайт, който Ви обяснява, но не Ви показва как работи продукта? Или такъв, който Ви показва продукта само от един ъгъл? Не бъдете този сайт! Там, където изображенията ще "кажат" повече, използвайте тях, вместо думите. Освен това възприемането на картини е много по-лесно и непосредствено от възприемането на текст.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: фирмен сайтмалък бизнесклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 умни идеи за бизнес с корпоративни клиенти

от Biznesidei.bg
01 Февруари 2017
Може ли 2017-та да е годината на старта на Вашето предприемаческо начинание? Ако...

4 неща, които собствениците на малък бизнес трябва да знаят

от Пламен Иванов
19 Юни 2014
Светът на малкия бизнес непрекъснато се променя. Не е задължително това, което...

5 начина да накарате стартъп фирмата си да изглежда професионално

от Biznesidei.bg
04 Декември 2017
Никога не е лесно да стартирате фирма, колкото и да сте подготвени, колкото и голям...

5 странични дейности, които ще Ви носят доходи, докато си търсите нова работа

от Biznesidei.bg
15 Ноември 2017
Това, че не сте назначени на постоянен трудов договор, не значи, че бюрото по труда...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.