Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Какво е необходимо, за да сте страхотен шеф

от
4229 0 26 Октомври. 2016
Лидерство

Какво е необходимо, за да сте страхотен шеф
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Страхотният шеф се открива трудно. Ако помолите 10 души да го опишат, те най-вероятно ще Ви дадат 10 различни описания.

Колко ли е трудно да сте в позицията на човека, който трябва да отговори на всички тези 10 дефиниции?
 
Вероятно сте чували сентенцията "Опитайте се да угодите на всички и няма да угодите на никого". Това определено се отнася и до ръководенето на хора. Можете да полудеете в опити да отговорите на всички очаквания.
 
В крайна сметка ръководенето на служители не е конкурс за популярност. Вместо това, за да бъдете действително страхотен шеф, вместо да се харесвате на хората си, трябва да направите следните 3 неща:
 
1. Придобийте опит.
 
Начинът, по който ставаме добри в своята работа, е като се учим от примера на околните и следим какво дава резултати и какво не. Усвояването на това как се управляват хора става по същия начин. Всичко опира до придобиването на управленска роля и опит и в добрите, и в лошите ситуации от първа ръка. Използвайте методът на пробите и грешките - именно така ще се научите кое е правилно и кое е не е.
 
2. Погледнете от подходящата перспектива.
 
За добрия шеф е важно да не се самозабравя и да не допуска да приема своето мнение за неизменно меродавно. Ето защо той трябва да се научи да се поглежда от подходящата перспектива - иначе казано - през очите на служителите си. Ако един от тях е недоволен - това най-вероятно се дължи на него самия. Но ако недоволните са няколко - най-вероятно виновен сте именно Вие. Трябва да можете да се видите отстрани и да се уверите, че сте на прав път.

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук




 
3. Следвайте посоката на самата фирма.
 
Вашата задача като мениджър е да осигурите такова поведение на служителите, което отговаря на мисията, целите и ценностите на фирмата, на нейната посока за развитие. Ако служителите я следват, резултатите няма да закъснеят. А и всяка задача, всяка забележка, която отправяте, всяка промяна, която въвеждате, ще има ясно и конкретно обяснение - корпоративната цел, която всички преследвате заедно.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на персоналаслужителимениджъри

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 начина да бъдете лидер, когото служителите уважават

от Biznesidei.bg
11 Май 2021
Доброто лидерство е важна стъпка към поддържането на мотивацията на служителите....

4 качества на добрия лидер, които новите мениджъри трябва да развият

от Biznesidei.bg
04 Януари 2018
Необходимо е време, да се настроите за заемането на ръководна роля, особено ако...

5 действия, които отличават лидерите от мениджърите

от Biznesidei.bg
01 Декември 2017
Спомняте ли си онази популярна графика, която показваше разликата между лидера и...

3 тайни на успешните бизнес лидери

от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.