Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 грешки, които ще попречат на кариерното Ви развитие

от
5913 0 14 Декември. 2018
Кариерно развитие

5 грешки, които ще попречат на кариерното Ви развитие
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Може би вече сте се замисляли какво трябва да направите, за да постигнете мечтаната кариера. А мислили ли сте какво не трябва да правите?

Има грешки, които могат да Ви "спънат" по пътя към постигане на целите Ви. Запознайте се с тях, за да ги избягвате:
 
1. Да не преговаряте за заплащане според длъжността си.
 
Какво означава това? Най-общо казано да не преговаряте за заплата, която подобава на работата, която ще вършите. Ако не можете да се ориентирате в цифрите, направете проучване. Вижте какво се плаща за същата дейност в други фирми. Вижте какво предлагат те в обявите си за работа. Потърсете статистически данни за заплатите в бранша, в който се трудите. Ако имате познати на сходна длъжност, деликатно ги помолете за ориентир какво получават. Така ще си формирате не само адекватни очаквания, но и ще имате валидни аргументи при преговорите.
 
2. Да пропускате крайни срокове.
 
Това показва страхотен непрофесионализъм. Ако си го позволявате, нито шефът, нито колегите Ви ще могат да разчитат на Вас. А ако никой не може да разчита на Вас, няма как да вървите нагоре в кариерата си. Започнете да планирате внимателно изпълнението на задачите си и, ако има нужда, разговаряйте с шефа си за изясняване кои от тях са най-приоритетни. Окажете ли се затрупани с работа, ориентирайте се по приоритетите и търсете възможности за удължаване на сроковете. Но винаги, винаги комуникирайте какво се случва, ако има опасност да изпуснете някой срок.
 
3. Да не излизате в отпуска.
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук


Непрекъснатата работа няма да Ви направи по-ефективни и продуктивни. Тя ще Ви преумори, а от това ще пострадат резултатите Ви. Не се колебайте винаги, когато усетите, че нещата отиват натам, да поискате почивка. Дори 1-2 дни могат да са напълно достатъчни за презареждане.
 
4. Да се откажете от ученето.
 
Светът непрекъснато се променя, а бизнесът го следва. Как ще останете в крак с промените, ако не усвоявате нови знания и умения? Не е необходимо да са само такива, свързани с работа. Можете спокойно да балансирате служебните с личните си интереси. Но не позволявайте на мозъка Ви да закърнее, като се откажете да го обогатявате непрекъснато.
 
5. Да повтаряте една и съща грешка непрекъснато.
 
След като веднъж сте я допуснали, трябвало е да се поучите от нея, а не да продължите да я допускате. Това е не само знак за непрофесионализъм, а може да показва неумение да поемате отговорност. Как тогава да Ви дадат по-отговорна работа? Погрижете се за кариерното си развитие, като се възползвате от възможността за учене и трупане на полезен опит, която всяка грешка Ви дава. Но след като "си научите урока", не повтаряйте. Иначе явно не сте научили нищо.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: кариерно развитиекариерапродуктивност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да увеличите продуктивността си при работа от вкъщи

от Biznesidei.bg
24 Февруари 2022
Едно е да се трудите от офиса, друго е да го вършите от дома си. Разсейващите...

Навици, които подкопават продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
19 Ноември 2021
Не е важно да работите повече, а да го правите ефективно. Така за същото време ще...

5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си

от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...

6 стратегии за повишена продуктивност

от Biznesidei.bg
20 Април 2021
Колкото по-ефективно работите, толкова повече ще успявате да свършите. При това...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.