Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 причини за отлагането на работата и мерките, с които да го неутрализирате

от
469 0 17 Май. 2017
Кариерно развитие

4 причини за отлагането на работата и мерките, с които да го неутрализирате
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако сте от онези хора, които искат още 5 свободни минутки, преди да се заемат с тежката задача... Или оставяте всичко за последния момент, е важно да вземете мерки. Защото отлагането Ви пречи не само да разполагате по-добре с времето си, но и да свършите всички неприятни задачи качествено.

А качествената работа пък е това, което ще помогне да напреднете в кариерното си развитие.
 
Въпреки че не е лесно да се промените, е напълно възможно. Стига да адаптирате мерките към причините за Вашето отлагане.
 
Ето 4 причини и 4-те мерки, които им съответстват:
 
1. Чувствате се затрупани със задачи.
 
И просто не знаете от къде да започнете, затова въобще и не се заемате. За да се справите тук - разделете големите си задачи на поредица от по-малки, които няма да Ви карат да се чувствате толкова стресирани. Планирайки всичко внимателно, ще видите, че нещата не са толкова страшни, колкото са Ви изглеждали.
 
2. Избрали сте неподходящ момент.
 
Всеки от нас има определен момент от деня, в който е най-продуктивен. Ако изберете непроизводителен момент, не се чудете защо сте демотивирани. Вместо това анализирайте нивата си на енергия и отдайте най-активните и концентрираните си минути на най-трудните си и най-приоритетни задачи.

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук


 
3. Мразите задачата.
 
Колкото и да обичате работата си, не сте застраховани от получаването на задачи, които откровено ненавиждате. Въпреки това трябва да се справите с тях и да ги отметнете. За да се улесните, определете с какво ще наградите упоритостта си да свършите омразната си работа. Изберете нещо, което ще Ви зарадва, без да Ви донесе някакви особени странични негативи (като изтъняване на бюджета). Може да е едно хубаво кафе, сладкиш от съседното магазинче или забавно видео. 
 
4. Нуждаете се от по-силно усещане за спешност.
 
Трудно Ви е да се заемете с дадена задача, ако смятате, че имате много време до крайния ѝ срок. За се справите тук, определете собствен по-ранен такъв. Ако трябва да сте готови до петък следобед, определете собствен краен срок - петък сутрин. Направите ли го, придържайте се към него стриктно. В началото ще Ви трябват повече усилия и дисциплина, но с времето ще свикнете и ще придобиете навик.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: продуктивносткариерно развитиеуправление на времето

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 знака, че сте избрали погрешна кариера

от Biznesidei.bg
25 Май 2018
Може би, избирайки специалността си в гимназията или университета, сте считали, че...

Не искайте повишение на заплатата, ако попадате в 1 от тези категории

от Biznesidei.bg
23 Март 2018
За да получите по-висока заплата, обикновено се налага да направите 2 неща: - да я...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение

от Biznesidei.bg
27 Февруари 2018
За да получите, трябва да поискате. Това е факт в много отношение - в кариерното...

12 съвета за организиране на работното място

от Biznesidei.bg
08 Януари 2018
Ако искате да усещате, че започвате работа на чисто, трябва да отстраните всичко...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.