Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 навика, които ще Ви осигурят усешането, че сте успешни

от
448 0 25 Септември. 2017
Кариерно развитие

4 навика, които ще Ви осигурят усешането, че сте успешни
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Успехът е нещо индивидуално и няма обща дефиниция.

Въпреки това, ако искате да приключвате деня си с усещането, че имате успех в това, което вършите, можете да развиете няколко навика. С тяхна помощ не само ще работите по-добре, но и ще имате чувството, че се справяте по-добре.
 
Ето ги и тях:
 
1. Намалете прескоците от контекст в контекст.
 
Какво означава това? Да минавате от една към друга задача, които нямат никаква връзка по между си. Ще бъдете по-продуктивни и по-лесно ще се пренастройвате, ако задачите Ви са свързани по някакъв начин. Например, занимавате се с маркетинг и трябва да адаптирате една и съща кампания за различни социални платформи. Вместо първо да почнете с едната платформа, след това да прочетете и обработите постъпилите при Вас имейли и едва тогава да се прехвърлите на следващата платформа, направете всичките реклами последователно. Едва след като приключите с всяка от тях, обърнете внимание на имейлите си.
 
2. Подгответе планове от типа "Ако/когато - То".
 
Какво представляват тези планове? Например: знаете, че често Ви се налага да работите по важни задачи без прекъсване. Можете да създадете следния план:
"Ако/когато трябва да работя без да ме прекъсват, ще отида в свободен кабинет."
Подобни планове ще Ви съдействат да автоматизирате действията си при често повтарящи се обстоятелства на работа. С което ще си спестите време, защото няма да Ви се налага да обмисляте как да постъпите.

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук


 
3. Правете упражнения.
 
Дори и само няколко минути на ден могат да Ви съдействат значително. Не е нужно да ходите на фитнес, аеробика или да си купувате специални уреди. Можете дори просто да излизате на разходка през обедната си почивка. Движението ще Ви зареди с енергия и ще Ви позволи да се възстановите след усиления труд, положен до момента.
 
4. Създайте си ритуал преди тръгване.
 
Да бързате да свършите още нещо в последния момент няма да Ви накара да се чувствате добре. Напротив, ще Ви остави усещането, че все не си довършвате работата. Вместо това си отделете 15 минути в края на работния ден за почистване на работното място и организиране на следващия. Тези 15 минути ще Ви помогнат утре, когато дойдете на работа, да се заемете с нея веднага, вместо да губите време в подготовка и ориентиране какво трябва да свършите.
 
източник: themuse.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 знака, че сте избрали погрешна кариера

от Biznesidei.bg
25 Май 2018
Може би, избирайки специалността си в гимназията или университета, сте считали, че...

Не искайте повишение на заплатата, ако попадате в 1 от тези категории

от Biznesidei.bg
23 Март 2018
За да получите по-висока заплата, обикновено се налага да направите 2 неща: - да я...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение

от Biznesidei.bg
27 Февруари 2018
За да получите, трябва да поискате. Това е факт в много отношение - в кариерното...

12 съвета за организиране на работното място

от Biznesidei.bg
08 Януари 2018
Ако искате да усещате, че започвате работа на чисто, трябва да отстраните всичко...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...

Какво предполага един бизнес с щанд за натурален сок


Интересни идеи за бизнес!...

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.