Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 навика, които ще Ви осигурят усешането, че сте успешни

от
495 0 25 Септември. 2017
Кариерно развитие

4 навика, които ще Ви осигурят усешането, че сте успешни
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Успехът е нещо индивидуално и няма обща дефиниция.

Въпреки това, ако искате да приключвате деня си с усещането, че имате успех в това, което вършите, можете да развиете няколко навика. С тяхна помощ не само ще работите по-добре, но и ще имате чувството, че се справяте по-добре.
 
Ето ги и тях:
 
1. Намалете прескоците от контекст в контекст.
 
Какво означава това? Да минавате от една към друга задача, които нямат никаква връзка по между си. Ще бъдете по-продуктивни и по-лесно ще се пренастройвате, ако задачите Ви са свързани по някакъв начин. Например, занимавате се с маркетинг и трябва да адаптирате една и съща кампания за различни социални платформи. Вместо първо да почнете с едната платформа, след това да прочетете и обработите постъпилите при Вас имейли и едва тогава да се прехвърлите на следващата платформа, направете всичките реклами последователно. Едва след като приключите с всяка от тях, обърнете внимание на имейлите си.
 
2. Подгответе планове от типа "Ако/когато - То".
 
Какво представляват тези планове? Например: знаете, че често Ви се налага да работите по важни задачи без прекъсване. Можете да създадете следния план:
"Ако/когато трябва да работя без да ме прекъсват, ще отида в свободен кабинет."
Подобни планове ще Ви съдействат да автоматизирате действията си при често повтарящи се обстоятелства на работа. С което ще си спестите време, защото няма да Ви се налага да обмисляте как да постъпите.

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук


 
3. Правете упражнения.
 
Дори и само няколко минути на ден могат да Ви съдействат значително. Не е нужно да ходите на фитнес, аеробика или да си купувате специални уреди. Можете дори просто да излизате на разходка през обедната си почивка. Движението ще Ви зареди с енергия и ще Ви позволи да се възстановите след усиления труд, положен до момента.
 
4. Създайте си ритуал преди тръгване.
 
Да бързате да свършите още нещо в последния момент няма да Ви накара да се чувствате добре. Напротив, ще Ви остави усещането, че все не си довършвате работата. Вместо това си отделете 15 минути в края на работния ден за почистване на работното място и организиране на следващия. Тези 15 минути ще Ви помогнат утре, когато дойдете на работа, да се заемете с нея веднага, вместо да губите време в подготовка и ориентиране какво трябва да свършите.
 
източник: themuse.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки, които ще попречат на кариерното Ви развитие

от Biznesidei.bg
14 Декември 2018
Може би вече сте се замисляли какво трябва да направите, за да постигнете...

5 знака, че сте избрали погрешна кариера

от Biznesidei.bg
25 Май 2018
Може би, избирайки специалността си в гимназията или университета, сте считали, че...

Не искайте повишение на заплатата, ако попадате в 1 от тези категории

от Biznesidei.bg
23 Март 2018
За да получите по-висока заплата, обикновено се налага да направите 2 неща: - да я...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение

от Biznesidei.bg
27 Февруари 2018
За да получите, трябва да поискате. Това е факт в много отношение - в кариерното...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Валидна ли е още обявата интересувам се моля пишете ми...

Кодекс на труда и още 12 ТРЗ закони и наредби, които работодателят трябва да спазва


димитрина...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.