Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 малки промени, които ще Ви направят по-продуктивни

от
8105 0 19 Април. 2016
Кариерно развитие

4 малки промени, които ще Ви направят по-продуктивни
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Какво мислите, че представлява продуктивността? Реализирането на проектите и задачите, които ще Ви съдействат да постигнете личните си цели?

Продуктивните хора постигат високи резултати, като фокусират енергията си върху нещата, които могат да контролират, и работят върху онези, на които могат да въздействат.
 
Иначе казано няма как да бъдете особено продуктивни, ако се концентрирате върху това къде има земетресения, къде ще бъде следващата терористична атака или кога ще удари в пълния си "блясък" икономическата криза. Всички получаваме заплати за резултати, не за тревоги.
 
Независимо дали работите за себе си или сте служител, запознайте се със следващите няколко съвета, които ще Ви помогнат да повишите продуктивността си:
 
1. Подгответе си списък със задачите, с които действително Вие трябва да се справите.
 
Прегледайте списъка си със задачи и се запитайте следното: "Дали всяка задача в списъка е такава, че аз или колега от моя екип я контролира или ѝ влияе?" След това махнете от списъка си всяка задача, за която сте отговорили на този въпрос негативно. Една подобна техника помага на много мениджъри да намалят времето, което отделят на оперативките с екипа си, и да увеличат времето, през което действително могат да работят.
 
2. Не посещавайте маловажни оперативки.
 
Ако Ви поканят на някаква оперативка, просто за да изслушате какво ще се каже на нея, не ходете. Ако нищо, свързано с работата Ви, не се разглежда на нея, не ходете. Ако нито една от поставените на нея задачи не е контролирана от Вас и не можете да ѝ влияете, не ходете. Спестете  си това време. 

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


 
3. Разговори със служители.
 
Това, разбира се, не означава, че трябва да спрете да общувате с екипа си. Идеята е ограничите общуването до максимално изясняване на задачи и отговорност, с което да позволите на екипа си да работи самостоятелно. Също така се постарайте да приучите екипа си също да не се тревожи за неща, които не контролира и на които не може да повлияе. По този начин ще спестите и много гняв, тиради и караници в екипа си.
 
4. Имейли.
 
Сложили са Ви в имейл дискусия по тема, върху която нямате контрол или влияние? Оттеглете се от нея. Ако някой Ви праща ненужни съобщения, помолете го да прекрати тази практика. Разбира се, покажете загриженост за темата, но ако тя не засяга Вашата работа, нямате нужда от имейлите, които я касаят. Създайте си навик да проверявате имейлите си само през определени моменти от работния ден, за да си спестите прекъсванията, които Ви носят, ако решите да ги отваряте веднага след получаване.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: продуктивностслужителина работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да увеличите продуктивността си при работа от вкъщи

от Biznesidei.bg
24 Февруари 2022
Едно е да се трудите от офиса, друго е да го вършите от дома си. Разсейващите...

Навици, които подкопават продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
19 Ноември 2021
Не е важно да работите повече, а да го правите ефективно. Така за същото време ще...

6 стратегии за повишена продуктивност

от Biznesidei.bg
20 Април 2021
Колкото по-ефективно работите, толкова повече ще успявате да свършите. При това...

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.