Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях

от
309 0 16 Ноември. 2017
Кариерно развитие

3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и организирани. Необходимо е да умеете да управлявате времето си. Включително да се пазите от онези, които го губят.

Съществуват 3 типа подобни хора, за които да внимавате. Запознайте се с тях и вижте как да им противодействате:
 
1. Колегата, който винаги Ви търси за минутка.
 
Без значение къде се намирате и за какво ще говорите, той винаги обещава да не Ви загуби много време. И въпреки това го прави и често се оказва - за маловажни неща. Вместо да му позволявате да Ви прекъсва и да губи концентрацията и времето Ви, обяснете му категорично, макар и учтиво, че в момента нямате време. Посочете му в колко часа и колко време ще му отделите след като свършите тази си задача и продължете работа. 
 
2. Този, който непрекъснато организира срещи.
 
Съществуват колеги, които не могат да направят нищо, без да организират работна среща за това. Често не особено ползотворна и без ясна цел. Вместо да му позволявате да Ви хаби времето, определяйте му среща в моменти, когато самият той ще бърза да приключи. Като например точно преди обяд или малко преди края на работния ден. Изисквайте от него винаги да посочва конкретна цел на срещата и теми, които ще се обсъждат. След като приключи обсъждането и целта е постигната, ще можете направо да станете и да си тръгнете.
 
3. Колегата, който Ви пълни главата с ненужна информация.
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук


Той може и да мисли, че това, което Ви казва е важно, но обикновено не е. Ако имате такъв колега, начинът да се справите с него, е да отложите обясненията му за друг ден. Учтиво, но категорично, го предупредете, че имате спешна работа и не можете да му отделите време сега. Ако желае да сподели нещо с Вас веднага, можете да го помолите да Ви изпрати имейл с цялата информация, която счита за нужна. Предупредете го обаче, че ще я прегледате утре, на свежа глава, а не сега, когато имате важна работа.
 
източник: entrepreneur.com (S. Kennedy, Dan; 'No B.S. Time Management for Entrepreneurs')

Tags: на работаколегиуправление на времето

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 причини за отлагането на работата и мерките, с които да го неутрализирате

от Biznesidei.bg
17 Май 2017
Ако сте от онези хора, които искат още 5 свободни минутки, преди да се заемат с...

21 цитата, които ще Ви вдъхновят за здравословни отношения с колегите

от Biznesidei.bg
15 Март 2016
Конфликтите са нещо нормално и се случват съвсем естествено. Затова да се научим...

4 често срещани думи, които носят на колегите Ви мини удар

от Biznesidei.bg
23 Септември 2015
Гордеете се с уменията си в комуникирането. Имате добри отношения с колегите си....

Приятелството на работа може да продобри кариерата Ви

от Йоана Антонова
15 Юли 2014
Приятелствата между колеги нерядко се оказват ключа към това младите служителите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.