Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

12 съвета за организиране на работното място

от
544 0 08 Януари. 2018
Кариерно развитие

12 съвета за организиране на работното място
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако искате да усещате, че започвате работа на чисто, трябва да отстраните всичко ненужно от работното си място и да го подредите наново.

С това ще си осигурите не само по-приятна работа, но и по-висока продуктивност, защото ще намирате всичко, което Ви трябва, много по-лесно.
 
Как обаче да го направите? Следвайте тези няколко съвета:
 
1. Вземете си няколко празни кутии. Във тях разпределете нещата, които ще запазите, и тези, които ще изхвърлите.
 
2. Сортирайте всичко от бюрото си по кутиите.
 
3. След като сте наясно какво ще запазите, определете какво ще стои върху бюрото Ви и какво ще бъде прибрано. Концентрирайте се върху това какво използвате и какво не използвате ежедневно. Всичко, което ползвате само от време на време, трябва да намери място в шкафовете и чекмеджетата.
 
4. Изпразнете шкафчетата на бюрото си и разпределете съдържанието по кутиите. Изхвърлете всичко, което не ползвате или не работи, като например изхабени химикалки.
 
5. Разгледайте всичко, с което декорирате работното си място и пространството около него. Помислете какво ще запазите, какво ще махнете, какво ще смените. Няколко нови снимки биха променили бюрото Ви. Ново саксийно цвете - също.
 
6. Махнете от стените всичко остаряло и това, което вече Ви е омръзнало. Стари календари или картини, които са висели на стената Ви с години, няма да са приятна гледка. Сменете ги.

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук


 
7. Прегледайте устройствата, които ползвате, и изхвърлете всички, които вече не работят, като например скъсани кабели, повредени мишки и т.н.
 
8. Подредете рафтовете си. Ако имате документи, които не са сортирани, сортирайте ги.
 
9. Почистете бюрото и повърхността на устройствата, с които работите. Защото не е достатъчно да не пазите излишни документи и аксесоари, но е важно и да почистите компютъра, принтера, телефоните и т.н. от праха и натрупаните бактерии.
 
10. Преди да върнете всичко, което ще запазите, на бюрото, на рафтовете и в шкафовете, обмислете как да го подредите така, че да Ви е под ръка и да достигате необходимото Ви възможно най-бързо.
 
11. Ако нямате или е прекалено малко, снабдете се с ново кошче за боклук. Така ще се мотивирате да не задържате на бюрото си или по шкафовете ненужни неща.
 
12. Изгответе списък с всичко в офиса, което се нуждае от поправка. Включете и нещата, които искате да купите, за да направите работното си място по-ефективно.
 
източник: allbusiness.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 знака, че сте избрали погрешна кариера

от Biznesidei.bg
25 Май 2018
Може би, избирайки специалността си в гимназията или университета, сте считали, че...

Не искайте повишение на заплатата, ако попадате в 1 от тези категории

от Biznesidei.bg
23 Март 2018
За да получите по-висока заплата, обикновено се налага да направите 2 неща: - да я...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение

от Biznesidei.bg
27 Февруари 2018
За да получите, трябва да поискате. Това е факт в много отношение - в кариерното...

3 въпроса, с които ще се подготвите за всяка оперативка

от Biznesidei.bg
08 Януари 2018
Искате ли оперативките, в които участвате, да са Ви полезни, е важно да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.