Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия

от
3769 0 12 Февруари. 2014
Директен маркетинг

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Целта на сайтовете занимаващи се с интернет търговия е да правят продажби. Затова ръководителите на тези сайтове опитват всевъзможни начини за да накарат клиентите да пазаруват. Най-често срещаното решение е да се правят кампании. Ами вместо кампании направите прости промени в сайта?

Според специалисти времето, което потребителите прекарват средно в една начална страница (landing page) e 2.4. Т.е. 2.4 секунди е времето, което имате за да грабете вниманието на потребителите. 
 
За толкова малко време потребителите не могат да прочетат никакви съобщения, трябва да им привлечете вниманието с цветове и графика. Цветовете имат голямо влияние върху емоционалното състояние на хората, затова са много важни цветовете, използвани в началанта страница. 
Направено е изследване, което показва какво е влиянието на всеки цвят за продажбите: 
 
Жълт - Позитивно и младо. Използва се за да се привлече вниманието на потребителите на момента.
 
Червен - Пoвишава енергията и кара хората да почувстват спешността на съобщението. по принцип се използва за кампании с временни намаления.
 
Син - Използва се от банки и корпоративни фирми. Събужда чувството за доверие. 
 
Зелен - Асоциира се с богатство. Най-успокояващият цвят.
 
Черен - Символ на сила и стил. По принцип луксозните марки предпочитат да използват този цвят. 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук


 
Лилав - Креативен цвят. Използва се за козметични и антиейджинг продукти.

Tags: маркетингцветовеелектронна търговияонлайн магазин

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от Biznesidei.bg
29 Юни 2018
Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Изгоден бизнес на село върху малък терен


http://211.45.131.206/?a%5B%5D=%3Ca+href%3Dhttp%3A%2F%2Fviagrannn.com%3Ewhere+can+i+buy+viagra+online%3C/a%3E...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


http://mediasrv.de/info.php?a%5B%5D=%3Ca+href%3Dhttp%3A%2F%2Fsildenafil2018.icu%3Ewhere+can+i+buy+viagra+over+the+counter%3C/a%3E...

20 Бизнес идеи за жени


The kzj.idvq.biznesidei.bg.zhm.hx polyps, turbinates [URL=http://dockpartsusa.com/payday-loans-ogden-utah/]smart loan[/URL]
smart loan...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.