Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Не подценявайте важността на правописа в бизнес комуникациите

от
670 0 08 Февруари. 2017
Директен маркетинг

Не подценявайте важността на правописа в бизнес комуникациите
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Какво е първото Ви впечатление, когато видите фирмен сайт и откриете, че е пълен с правописни, печатни, граматически, пунктуационни грешки? Най-вероятно ще го затворите и ще се прехвърлите на следващия, което всъщност вреди на тази фирма, която ще подминете.

Имате около 10-15 секунди за привличане на потребителското внимание, независимо какво съобщение им предавате. Затова то трябва да е ясно, просто и акуратно подготвено. Ако се налага, потърсете експерт в писането на бизнес съобщения. Защото от качеството на съдържанието и рекламата Ви ще зависи дали хората ще ги четат.
 
Според приучване на BBC News грешките в правописа струват милиони в сферата на продажбите, а проучвания показват, че една единствена грешка може да намали онлайн продажбите на половина. Според Уилиам Дътин, шеф на Oxford Intenret Institute в Оксфордския университет в някои информационни Интернет среди като Фейсбук, е налице по-голяма търпимост към грешките в правописа и граматиката. Но дори и там, когато става дума за бизнес страници и рекламни съобщения, които не са между приятели, грешките в съобщението могат да предизвикат спад на доверието в предложението.
 
При всички положения можете да използвате различни инструменти за проверка на правописа, но трябва да имате предвид, че те не улавят всички допуснати грешки. Поради което е много важно да отделяте време за редакция и преглед на всяка публикация.
 
Ето няколко съвета, на които да разчитате, когато разпращате важна бизнес кореспонденция:
 
Забавете нещата. 
 
Колкото повече бързате да свършите и това, за да минете на следващата задача, толкова по-голяма е вероятността да допуснете някаква грешка. Не подценявайте важността на редактирането.
 
Не вършете няколко неща едновременно.

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


 
Не се разсейвате с допълнителни дейности. Колкото повече неща се опитвате да вършите едновременно, толкова повече грешки ще допускате. Съсредоточете се върху настоящата си задача и я свършете внимателно. Това ще Ви спести и време.
 
Потърсете си редактор.
 
Не е необходимо да е филолог. Дори колегата от съседното бюро може да Ви посочи грешки, които не сте забелязали, когато сте работили или когато сте редактирали. 
 
При публикуване на факти, имена и термини, проверете ги още веднъж.
 
Бъдете много внимателни, когато публикувате подобни неща. Колкото по-акуратни сте, толкова по-добре, затова е важно да проверите дали всичко, което публикувате, е вярно. Ако се съмнявате, по-добрият вариант за Вас е да не публикувате въобще.
 
Всички сме хора и допускаме грешки. Важното е да вземете мерки тези грешки да нямат негативно въздействие върху бизнеса Ви. Иначе казано - да ги видите само Вие и сътрудниците Ви.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес комуникациимаркетинг и рекламаонлайн продажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 неща, които да обмислите, когато подготвяте изгледа на сайта си

от Biznesidei.bg
06 Март 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес в Интернет пространството. За да спечелите...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.