Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Най-подходящите дни и часове за изпращане на рекламни имейли

от
4249 0 22 Май. 2017
Директен маркетинг

Най-подходящите дни и часове за изпращане на рекламни имейли
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да даде добри резултати, имейл маркетингът изисква доста усилия.

За жалост не всичко зависи от Вас - защото не можете да сте 100% сигурни, че потребителите ще отворят и прочетат съобщението. Все пак от Вас се иска да вложите максимум усилия да си осигурите и отварянето, и прочитането на имейлите
 
За да получите оптимални резултати, следва да изпращате съобщенията в подходящите дни и часове. Разбира се, единни такива за всички браншове и клиенти няма. Нещата опират до тестове и анализиране на резултатите.

Все пак, за да се ориентирате и да започнете тестовете си от относително печеливша позиция, вижте до какви заключения за най-подходящ момент на пращане на рекламни имейли са стигнали редица изследвания:
 
Ако изпращате писмата си на предприемачи и работохолици
 
Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент Събота
10:00 ч.
Събота
10:00 ч.
Събота
10:00 ч.


Ако изпращате писмата си за бизнес контакти (B2B)

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук




Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент
Събота
10:00 ч.
Вторник
10:00 ч.
Вторник
08:00 ч.


Ако изпращате имейлите на крайни клиенти (B2C)

Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент Събота
12:00 ч.
Събота
12:00 ч.
Събота
06:00 ч.

Посочените по-горе дни и часове са синтезирани от множество проучвания на най-подходящите моменти за пращане на имейли от рекламни кампании. Имайки ги предвид, ще можете да тествате дали работят за Вас. Единственият начин да сте сигурни, че са оптимални обаче, е да проведете редица допълнителни тестове. Ако и тези часове и дни да не дават най-добрите резултати, тестването ще Ви покаже в какви часови пояси и дни да се целите.

източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.