Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Най-подходящите дни и часове за изпращане на рекламни имейли

от
619 0 22 Май. 2017
Директен маркетинг

Най-подходящите дни и часове за изпращане на рекламни имейли
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да даде добри резултати, имейл маркетингът изисква доста усилия.

За жалост не всичко зависи от Вас - защото не можете да сте 100% сигурни, че потребителите ще отворят и прочетат съобщението. Все пак от Вас се иска да вложите максимум усилия да си осигурите и отварянето, и прочитането на имейлите
 
За да получите оптимални резултати, следва да изпращате съобщенията в подходящите дни и часове. Разбира се, единни такива за всички браншове и клиенти няма. Нещата опират до тестове и анализиране на резултатите.

Все пак, за да се ориентирате и да започнете тестовете си от относително печеливша позиция, вижте до какви заключения за най-подходящ момент на пращане на рекламни имейли са стигнали редица изследвания:
 
Ако изпращате писмата си на предприемачи и работохолици
 
Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент Събота
10:00 ч.
Събота
10:00 ч.
Събота
10:00 ч.


Ако изпращате писмата си за бизнес контакти (B2B)

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук




Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент
Събота
10:00 ч.
Вторник
10:00 ч.
Вторник
08:00 ч.


Ако изпращате имейлите на крайни клиенти (B2C)

Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент Събота
12:00 ч.
Събота
12:00 ч.
Събота
06:00 ч.

Посочените по-горе дни и часове са синтезирани от множество проучвания на най-подходящите моменти за пращане на имейли от рекламни кампании. Имайки ги предвид, ще можете да тествате дали работят за Вас. Единственият начин да сте сигурни, че са оптимални обаче, е да проведете редица допълнителни тестове. Ако и тези часове и дни да не дават най-добрите резултати, тестването ще Ви покаже в какви часови пояси и дни да се целите.

източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.