Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Какъв трябва да е продуктът Ви: перфектен или отворен за подобрения?

от
607 0 05 Май. 2017
Директен маркетинг

Какъв трябва да е продуктът Ви: перфектен или отворен за подобрения?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато създавате нов продукт, е особено трудно да се ориентирате кога да го изведете на пазара.

Това кореспондира със самия му стадий на развитие. Дали да работите по неговото подобряване, докато не решите, че е перфектен? Или да го пуснете на пазара и да го подобрявате според резултатите?
 
Кой е по-добрият вариант?
 
Изведете продукта на пазара, когато той е готов за употреба от крайните клиенти.
 
Иначе казано: подходете като базовите модели при автомобилите - включете всичко, от което зависи правилната му работа. Не се концентрирайте толкова върху съвършенство и максимална полезност. Причината е проста - това, което прави перфектен Вашия продукт във Вашите очи, е различно от това, което го прави перфектен в очите на клиентите.
 
Събирайте информация от потребителите.
 
След като изведете продукта си на пазара, възползвайте се от впечатленията на потребителите. Можете да действате като козметичните компании - те предлагат безплатни мостри в замяна на коментари от клиентите. С тази събрана информация ще можете да подобрите продукта си така, че той да отговаря на това, което искат клиентите, а не на това, което Вие си мислите, че искат.
 

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук


Непрекъснато развивайте продукта си.
 
Съвършенството е напълно непостижимо. Но е напълно постижимо да предлагате продукт, който се подобрява и усъвършенства непрекъснато. Това изисква от Вас не само да създадете и продавате продукта си, но и непрекъснато да слушате впечатленията на ползващите го. Имайки предвид конкуренцията на пазара, тя също ще кара клиентите Ви да имат изисквания към Вас. Да не говорим, че потребителите се променят във времето, така и това, което търсят в продуктите Ви няма да остава същото. Ето защо и продуктът Ви не може да достигне стадий, в който е съвършен и не се нуждае от подобрения.
 
Затова изведете го на пазара и оставете пазара да Ви посочи какво иска от него.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: продуктимаркетинг и рекламапазар

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 тактики за продаване на скъпи продукти

от Biznesidei.bg
15 Януари 2016
Нискостойностните продукти, които печелят на база числеността на продажбите, са...

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от Biznesidei.bg
29 Юни 2018
Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 неща, които да обмислите, когато подготвяте изгледа на сайта си

от Biznesidei.bg
06 Март 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес в Интернет пространството. За да спечелите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.