Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Какъв трябва да е продуктът Ви: перфектен или отворен за подобрения?

от
677 0 05 Май. 2017
Директен маркетинг

Какъв трябва да е продуктът Ви: перфектен или отворен за подобрения?
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато създавате нов продукт, е особено трудно да се ориентирате кога да го изведете на пазара.

Това кореспондира със самия му стадий на развитие. Дали да работите по неговото подобряване, докато не решите, че е перфектен? Или да го пуснете на пазара и да го подобрявате според резултатите?
 
Кой е по-добрият вариант?
 
Изведете продукта на пазара, когато той е готов за употреба от крайните клиенти.
 
Иначе казано: подходете като базовите модели при автомобилите - включете всичко, от което зависи правилната му работа. Не се концентрирайте толкова върху съвършенство и максимална полезност. Причината е проста - това, което прави перфектен Вашия продукт във Вашите очи, е различно от това, което го прави перфектен в очите на клиентите.
 
Събирайте информация от потребителите.
 
След като изведете продукта си на пазара, възползвайте се от впечатленията на потребителите. Можете да действате като козметичните компании - те предлагат безплатни мостри в замяна на коментари от клиентите. С тази събрана информация ще можете да подобрите продукта си така, че той да отговаря на това, което искат клиентите, а не на това, което Вие си мислите, че искат.
 

Ръководство за опитни счетоводители
Ръководство за опитни счетоводители

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук


Непрекъснато развивайте продукта си.
 
Съвършенството е напълно непостижимо. Но е напълно постижимо да предлагате продукт, който се подобрява и усъвършенства непрекъснато. Това изисква от Вас не само да създадете и продавате продукта си, но и непрекъснато да слушате впечатленията на ползващите го. Имайки предвид конкуренцията на пазара, тя също ще кара клиентите Ви да имат изисквания към Вас. Да не говорим, че потребителите се променят във времето, така и това, което търсят в продуктите Ви няма да остава същото. Ето защо и продуктът Ви не може да достигне стадий, в който е съвършен и не се нуждае от подобрения.
 
Затова изведете го на пазара и оставете пазара да Ви посочи какво иска от него.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: продуктимаркетинг и рекламапазар

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 тактики за продаване на скъпи продукти

от Biznesidei.bg
15 Януари 2016
Нискостойностните продукти, които печелят на база числеността на продажбите, са...

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си

от Biznesidei.bg
26 Октомври 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес пред потенциалните клиенти в Интернет. Не...

Наистина ли на малкия Ви бизнес му трябва сайт?

от Biznesidei.bg
12 Октомври 2018
Ако тепърва стартирате своя малък бизнес, най-вероятно се чудите в кой момент да...

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.