Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от
4760 0 25 Октомври. 2016
Директен маркетинг

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите потенциалните си клиенти, демонстрирайте им своя продукт.

Демо версиите позволяват на клиентите да тестват продуктите Ви, а така и да видят от първа ръка какви са ползите от тях. Демо версиите са напълно задължителни в следните ситуации:
 
 Продуктът е до голяма степен уникален и потенциалните клиенти може и да не разберат какво точно представлява от описанието му.
 Има специфичен впечатляващ фактор, който задължително трябва да се демонстрира.
 Продуктът може да се комплектова с други продукти и услуги, а демо версията помага да се види ползата от комплектоването.
 
Как да подходите към демонстрацията:
 
1. Започнете с разговор.
 
За да предложите продукта по най-добрия възможен начин, трябва да разберете какво от него най-силно интересува конкретния клиент. Затова и трябва да разговаряте с него. Да разберете нуждите, желанията, бюджетът, с който разполага. Така ще можете да се съсредоточите върху онези качества на продукта си, които са най-значими за съответния потребител, и най-подходящата оферта.
 
2. Персонализирайте.

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук


 
След като имате информацията какво конкретно интересува клиента, персонализирайте своя демо тест според него самия. Така от една страна ще сте му максимално полезни, от друга - ще му покажете, че имате предвид нуждите и желанията му, а не искате просто да затворите продажбата.
 
3. Подгответе се за евентуалните технически затруднения.
 
Демонстрациите не винаги са успешни. Затова е важно да направите необходимите тестове преди да представяте продуктите си на своите клиенти. Опитайте се да се поставите на мястото на потребителя и да подходите критично към всяка функция.
 
4. Завършете дискусията с отворена покана.
 
След като приключите демонстрацията, задайте няколко въпроса на клиента си, за да чуете впечатленията му. Погрижете се да неутрализирате всичките му притеснения и да поддържате открита и честна комуникация. Вместо да притискате клиента да купи, оставете го да помисли насаме. Изпратете му благодарствено съобщение за отделеното време, като включите инструкции как може да поръча продукта и от какви оферти може да се възползва.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: демо версияпродажбимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

3-те най-важни неща, които екипът по продажбите трябва да направи, за да продава повече

от Biznesidei.bg
08 Август 2016
Продажбите са се променили много благодарение на новите технологии. С...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.