Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от
748 0 12 Януари. 2018
Директен маркетинг

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за успеха на имейлинг кампанията Ви.

В крайна сметка, ако не отворят съобщението, клиентите със сигурност няма да купят това, което предлагате в него.
 
Така че какво да правите и какво да не правите?
 
Какво да избягвате:
 
"Няма да повярвате..." и всички негови производни
 
Това е характерно за така наречените ''click bates'' или заглавия, които само целят да си набавят кликове. Проблемът е, че клиентите ще кликнат, но това ще бъде единственото, което ще направят. А в последствие ще спрат и да кликат, а междувременно репутацията Ви ще е унищожена.
 
Всички заглавия, които подсказват различни неща от съдържанието на имейла.
 
За да може целевите Ви клиенти да отворят имейла Ви, те трябва да разпознаят интересите си в заглавието Ви и да ги видят след това в съдържанието на имейла. В противен случай ще привлечете хора, които не се интересуват от предложението Ви и няма да поръчат.

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук


 
"Последна възможност!" 
 
Ако не напишете каква е конкретно последната възможност, хората няма да отворят имейла. Същото ще се случи, и ако използвате това заглавие прекалено често.
 
Заглавие само с главни букви.
 
В онлайн езика употребата на главни букви се възприема като викане, затова не е подходяща.
 
Какво да правите:
 
Използвайте цифри
 
Хората реагират на тях, защото са измерими и защото предават по-непосредствено информацията.
 
Използвайте името на получателя.
 
Когато клиентът види, че се обръщате директно към него, той съвсем естествено проявява интерес. Името е едно от нещата, които най-силно привличат вниманието на адресатите.
 
Задайте въпрос.
 
Когато хората видят въпрос, имат психологическа нужда да му дадат отговор. Затова и биха се поинтересували какво имате да им кажете с имейла си.
 
Споделете шокиращо твърдение.
 
Ако изненадате хората, ще привлечете вниманието им. Но използвате ли този тип заглавие, задължително твърдението Ви трябва да бъде доказано в съдържанието на имейла.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингзаглавие

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие

от Biznesidei.bg
18 Ноември 2016
Имейл маркетингът е силно рекламно оръжие, особено за фирмите, предлагащи своите...

4 лесни и ефективни съвета за имейл маркетинг за Вашия малък бизнес

от Biznesidei.bg
07 Септември 2016
Имейл маркетнингът Ви позволява да достигнете до силно таргетирана аудитория при...

6 грешки в имейл маркетинга, които да избягвате

от Biznesidei.bg
19 Август 2016
Директният маркетинг по електронната поща има множество предмства: като се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.