Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от
849 0 29 Юни. 2018
Директен маркетинг

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата Ви е малка и за нея всеки приход е от значение.

В такъв случай какво е важно да избягвате? Кои грешки да не можете да си позволите да допускате? Ето тези:
 
1. Отделили сте твърде нисък маркетингов бюджет.
 
Ако не влагате в маркетинга си, той няма да даде резултат. А ако той не даде резултат, как да очаквате продажби и постъпления? Никой не казва, че трябва да хвърляте всичките си приходи в тази посока. Но трябва да помислите внимателно какво максимално можете да си позволите и в какви дейности да го вложите, за да Ви донесе то максимална печалба.
 
2. Опитвате се да вършите всичко сами.
 
Освен ако не сте маркетингов специалист, това е недалновидно решение. Не е задължително да наемате експерт, но е добра идея да имате на своя страна служител с опит в маркетинга. Така много по-лесно ще се ориентирате кои маркетингови подходи ще дадат резултат във Вашата конкретна дейност и няма да се хвърляне от един подход на друг в търсене на най-подходящия.
 
3. Не познавате основите на модерния маркетинг.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук


Няма как да спечелите целевите си клиенти, ако не рекламирате там, където се намират те, и ако не предлагате по начин, който да ги заинтригува. Затова и трябва да сте в крак с новите тенденции в маркетинга, с което ще избегнете използването на остарели похвати, които вече не дават резултат. Да не говорим, че ще си спестите и разходите за тях.
 
4. Не балансирате между консистентност и разнообразие.
 
Какво означава това? Важно е рекламите Ви да имат консистентност, да са характерни за Вас, за да Ви разпознават хората. Но не можете през целия живот на фирмата си да разчитате, че една реклама ще дава добри резултати винаги. Рекламите се изчерпват и стават неефективни след определен период. Затова трябва да балансирате между консистентност в стила и разнообразие в съдържанието.
 
5. Въобще нямате никакъв маркетинг.
 
Ако никой не знае, че бизнесът Ви съществува, никой няма да купува от него. Не можете да чакате хората да Ви потърсят, те няма да го направят, особено ако има алтернативни на Вашите продукти, а нещата обичайно стоят именно така. Маркетингът има именно тази роля - да Ви открои сред другите на пазара, за да могат клиентите да предпочетат Вас пред другите фирми, на които са се доверявали до момента.
 
6. Нямате сайт.
 
Не се измъквайте със страницата във Фейсбук. Ако искате клиентите да възприемат бизнеса Ви сериозно, вложете средства в приятен за окото, информативен и лесен за навигиране сайт. Той също ще Ви помогне да популяризирате продуктите и ще създаде впечатление, че сте професионалисти и сериозно се занимавате с  дейността си.
 
7. Не сте разделили личните от служебните си профили в социалните мрежи.
 
Нали знаете, че Вие като физическо лице (освен ако не сте ЕТ) сте правно разграничени от фирмата си като юридическо лице. Не сте тъждествено равни. Така че защо профилите Ви в социалните мрежи да са общи? Какво искате да гледат клиентите - снимките Ви от морето или снимките на продуктите Ви? Покажете професионализъм и създайте профили за бизнеса си. Така ще е от една страна по-лесно и удобно за клиентите да намират информацията за Вас и продуктите Ви, която ги интересува, а от друга Вие по-лесно ще навигирате различните профили.
 
източник: allbusiness.com

Tags: маркетинг и рекламамалък бизнесгрешки

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

3 особено вредни грешки, които повечето продавачи допускат

от Biznesidei.bg
01 Ноември 2016
Ако допуснете грешка, която Ви коства продажба, какво ще направите? Ще поправите...

4 лесни и ефективни съвета за имейл маркетинг за Вашия малък бизнес

от Biznesidei.bg
07 Септември 2016
Имейл маркетнингът Ви позволява да достигнете до силно таргетирана аудитория при...

6 грешки в имейл маркетинга, които да избягвате

от Biznesidei.bg
19 Август 2016
Директният маркетинг по електронната поща има множество предмства: като се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.