Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5-те маркетингови тенденции, за които да си отваряте очите през 2017 г.

от
1000 0 21 Декември. 2016
Директен маркетинг

5-те маркетингови тенденции, за които да си отваряте очите през 2017 г.
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Предвиждането на бъдещето е много трудна задача, но това не пречи на фирмите непрекъснато да подготвят бюджетни прогнози и да планират маркетингови стратегии. Колкото и да ни се иска обаче, подобни предвиждания обикновено се оказват само частично адекватни.

Въпреки това обаче, тенденциите са нещата, които до определена степен могат да Ви съдействат да се справите с планирането по-добре. Включително и за 2017-та в сферата на маркетинга.
 
Вижте тенденциите в тази сфера за идващата година, за които да следите:
 
1. Детайлно съдържание.
 
Съдържанието като маркетингов инструмент набира все по-голяма важност в последните 10 години, а през последните няколко този растеж се наблюдава с все по-големи темпове. Ето защо и сега, и през следващата година ще е важно да предлагате на потребителите си значимо и интересно съдържание, за да ги накарате да прескочат първия параграф и да продължат да четат. Имайки предвид колко информация циркулира в Интернет пространството, трябва да предложите такова съдържание, което директно и детайлно да предоставя най-ключовото за клиентите.
 
2. Интерактивно съдържание.
 
Ако се вгледате в най-популярните за изминалата година инициативи, ще се впечатлите от популярността, която набраха Ice Bucket Challenge и Mannequin Challenge. Хората обичат да стават част от подобни популярни инициативи. Ако успеете да накарате клиентите си да се почувстват като част от нещо голямо, ще ги ентусиазирате и ще направите от тях лоялна аудитория.
 

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


3. Иновативини кампании в социалните мрежи.
 
Възможностите, които социалните мрежи предлагат за фирмите, са огромен набор. Непрекъснатите промени също носят маркетингов потенциал. Помислете за живите видеа на Facebook. Колкото по-добре и бързо се адаптирате към тези промени и се възползвате от тях, толкова повече потребители ще печелите.
 
4. Лични истории.
 
Маркетингът, използващ личните истории на клиентите, не е нищо ново. Достатъчно е да си пуснете телевизора, за да видите поне една. Тези реклами ще стават все по и по-ефективни, защото свръхинформираният съвременен клиент е и по-скептичен. Той има нужда от тази препоръка от друг клиент, защото този друг клиент се намира от същата страна на сделката - потребителската. 
 
5. Специфични аудитории. 
 
С огромното количество съдържание, за да изпъкнете, ще трябва да се съсредоточите още по-добре към една още по-конкретно дефинирана аудитория от клиенти. В противен случай рекламната Ви кампания, която се опитва да се хареса на всички, ще потъне в морето от предложения. За сметка на това, колкото по-конкретни сте в определянето на хората, върху които съсредоточавате маркетинговите си усилия, толкова по-адаптирана спрямо тях ще е рекламата Ви. Което ще я направи и по-резултатна.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламатенденциимаркетинг в социалните мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от Biznesidei.bg
29 Юни 2018
Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 неща, които да обмислите, когато подготвяте изгледа на сайта си

от Biznesidei.bg
06 Март 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес в Интернет пространството. За да спечелите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.