Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

5-те маркетингови тенденции, за които да си отваряте очите през 2017 г.

от
923 0 21 Декември. 2016
Директен маркетинг

5-те маркетингови тенденции, за които да си отваряте очите през 2017 г.
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Предвиждането на бъдещето е много трудна задача, но това не пречи на фирмите непрекъснато да подготвят бюджетни прогнози и да планират маркетингови стратегии. Колкото и да ни се иска обаче, подобни предвиждания обикновено се оказват само частично адекватни.

Въпреки това обаче, тенденциите са нещата, които до определена степен могат да Ви съдействат да се справите с планирането по-добре. Включително и за 2017-та в сферата на маркетинга.
 
Вижте тенденциите в тази сфера за идващата година, за които да следите:
 
1. Детайлно съдържание.
 
Съдържанието като маркетингов инструмент набира все по-голяма важност в последните 10 години, а през последните няколко този растеж се наблюдава с все по-големи темпове. Ето защо и сега, и през следващата година ще е важно да предлагате на потребителите си значимо и интересно съдържание, за да ги накарате да прескочат първия параграф и да продължат да четат. Имайки предвид колко информация циркулира в Интернет пространството, трябва да предложите такова съдържание, което директно и детайлно да предоставя най-ключовото за клиентите.
 
2. Интерактивно съдържание.
 
Ако се вгледате в най-популярните за изминалата година инициативи, ще се впечатлите от популярността, която набраха Ice Bucket Challenge и Mannequin Challenge. Хората обичат да стават част от подобни популярни инициативи. Ако успеете да накарате клиентите си да се почувстват като част от нещо голямо, ще ги ентусиазирате и ще направите от тях лоялна аудитория.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук


3. Иновативини кампании в социалните мрежи.
 
Възможностите, които социалните мрежи предлагат за фирмите, са огромен набор. Непрекъснатите промени също носят маркетингов потенциал. Помислете за живите видеа на Facebook. Колкото по-добре и бързо се адаптирате към тези промени и се възползвате от тях, толкова повече потребители ще печелите.
 
4. Лични истории.
 
Маркетингът, използващ личните истории на клиентите, не е нищо ново. Достатъчно е да си пуснете телевизора, за да видите поне една. Тези реклами ще стават все по и по-ефективни, защото свръхинформираният съвременен клиент е и по-скептичен. Той има нужда от тази препоръка от друг клиент, защото този друг клиент се намира от същата страна на сделката - потребителската. 
 
5. Специфични аудитории. 
 
С огромното количество съдържание, за да изпъкнете, ще трябва да се съсредоточите още по-добре към една още по-конкретно дефинирана аудитория от клиенти. В противен случай рекламната Ви кампания, която се опитва да се хареса на всички, ще потъне в морето от предложения. За сметка на това, колкото по-конкретни сте в определянето на хората, върху които съсредоточавате маркетинговите си усилия, толкова по-адаптирана спрямо тях ще е рекламата Ви. Което ще я направи и по-резултатна.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламатенденциимаркетинг в социалните мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 неща, които да обмислите, когато подготвяте изгледа на сайта си

от Biznesidei.bg
06 Март 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес в Интернет пространството. За да спечелите...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.