Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 причини сайтовете за електронна търговия да се провалят

от
765 0 10 Февруари. 2017
Директен маркетинг

5 причини сайтовете за електронна търговия да се провалят
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Оналайн търговията предлага страхотна възможност да достигнете до огромна аудитория и да ѝ предлагате продуктите си ежедневно и ежечасно. Въпреки това много фирми, работещи в тази сфера, се провалят.

Ако Вие самите се занимавате с такава дейност и не искате да последвате примера на провалите, не допускайте техните грешки. А именно:
 
1. Лошо качество на изображенията и описанията на продуктите.
 
В онлайн продажбите доверието и информираността са особено важни. С непълни описания и лоши снимкови материали нито ще дадете достатъчно информация за продуктите, нито ще вдъхнете доверие към тях у потребителите. Щом първото впечатление на клиента е, че сте небрежни към онлайн магазина или рекламната си страница, той ще реши, че и продуктът Ви е произведен също толкова небрежно.
 
2. Липса на контакти.
 
Колкото повече се опитвате да скриете данните си за връзка, толкова повече съмнения пораждате у клиентите. Ако имате да криете нещо и то е самото средство да се осъществи контакт с Вас, как очаквате потребителите да Ви вярват? Първата им асоциация е, че не се интересувате от тях и мнението им. Или че по някакъв начин се опитвате да ги измамите.
 
3. Сложен процес на покупка.
 

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


За да реализирате продажба, трябва да осигурите на клиентите максимално улеснение при поръчка. Това става с ясна за попълване форма и минимален брой стъпки. Колкото повече условия, данни и полета, толкова шансът да откажете потребителя се увеличава.
 
4. Скрити такси.
 
Винаги бъдете директни, когато клиентът се налага да плати нещо. Не крийте цената на доставката - ако го направите, дори онези потребители, които много искат да получат продукта Ви, ще се откажат от него. Скриете ли нещо, още повече свързано със заплащане, моментално губите клиентското доверие, а така и продажбата.
 
5. Лош изглед за мобилни устройства.
 
Днес огромен брой хора използват телефона си по-често от компютъра. Включително и за да правят поръчки. Ако сайтът Ви изглежда лошо или се чете трудно през телефон, има усложнена навигация и попълването на данните при поръчване е мъчение, губите клиентите, които работят през мобилни устройства.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: електронна търговияпродажбионлайн търговия

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

Маркетингови съвети за занимаващите се с онлайн търговия

от Biznesidei.bg
13 Март 2017
Когато имате бизнес в сферата на онлайн търговията, успешният маркетинг изисква...

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2016
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.