Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 причини сайтовете за електронна търговия да се провалят

от
908 0 10 Февруари. 2017
Директен маркетинг

5 причини сайтовете за електронна търговия да се провалят
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Оналайн търговията предлага страхотна възможност да достигнете до огромна аудитория и да ѝ предлагате продуктите си ежедневно и ежечасно. Въпреки това много фирми, работещи в тази сфера, се провалят.

Ако Вие самите се занимавате с такава дейност и не искате да последвате примера на провалите, не допускайте техните грешки. А именно:
 
1. Лошо качество на изображенията и описанията на продуктите.
 
В онлайн продажбите доверието и информираността са особено важни. С непълни описания и лоши снимкови материали нито ще дадете достатъчно информация за продуктите, нито ще вдъхнете доверие към тях у потребителите. Щом първото впечатление на клиента е, че сте небрежни към онлайн магазина или рекламната си страница, той ще реши, че и продуктът Ви е произведен също толкова небрежно.
 
2. Липса на контакти.
 
Колкото повече се опитвате да скриете данните си за връзка, толкова повече съмнения пораждате у клиентите. Ако имате да криете нещо и то е самото средство да се осъществи контакт с Вас, как очаквате потребителите да Ви вярват? Първата им асоциация е, че не се интересувате от тях и мнението им. Или че по някакъв начин се опитвате да ги измамите.
 
3. Сложен процес на покупка.
 

Ръководство за опитни счетоводители
Ръководство за опитни счетоводители

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


За да реализирате продажба, трябва да осигурите на клиентите максимално улеснение при поръчка. Това става с ясна за попълване форма и минимален брой стъпки. Колкото повече условия, данни и полета, толкова шансът да откажете потребителя се увеличава.
 
4. Скрити такси.
 
Винаги бъдете директни, когато клиентът се налага да плати нещо. Не крийте цената на доставката - ако го направите, дори онези потребители, които много искат да получат продукта Ви, ще се откажат от него. Скриете ли нещо, още повече свързано със заплащане, моментално губите клиентското доверие, а така и продажбата.
 
5. Лош изглед за мобилни устройства.
 
Днес огромен брой хора използват телефона си по-често от компютъра. Включително и за да правят поръчки. Ако сайтът Ви изглежда лошо или се чете трудно през телефон, има усложнена навигация и попълването на данните при поръчване е мъчение, губите клиентите, които работят през мобилни устройства.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: електронна търговияпродажбионлайн търговия

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

Маркетингови съвети за занимаващите се с онлайн търговия

от Biznesidei.bg
13 Март 2017
Когато имате бизнес в сферата на онлайн търговията, успешният маркетинг изисква...

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2016
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.