Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 надценени рекламни метода

от
6977 0 16 Февруари. 2017
Директен маркетинг

5 надценени рекламни метода
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетинговите възможности са огромен брой. Ето защо, за да е ефективен маркетингът Ви, трябва внимателно да изберете от кои точно да се възползвате.

Естествено, и на кои да не залагате, защото няма да Ви донесат очакваните ползи. Запознайте се със следните 5 надценени рекламни метода и преоценете тяхното прилагане:
 
1. Поп-ъп реклами за мобилни устройства.
 
Да, за определен период от време тези реклами даваха резултат. С огромното иm навлизане, интересът към тях се превърна в досада. Помислете - как самите Вие реагирате на подобни реклами и до колко работят при Вас? Оставете ги за ползвателите на персонални компютри и ги премахнете за ползвателите на смартфони и таблети.
 
2. Претрупване с реклами.
 
Колкото повече реклами, толкова по-големи трудности за преглед на истинското съдържание. Ако не искате потребителите да затворят сайта Ви веднага след като го отворят, защото им е трудно да се съсредоточат върху публикацията, ограничете броя на рекламите.
 
3. Нискокачествено съдържание.
 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


За да има някаква полза от публикациите Ви, те трябва да са по теми, интересуващи аудиторията Ви. В противен случай са безполезни, а понякога дори и вредни, защото Ви съдават лоша репутация.
 
4. Прессъобщенията не Ви носят особени позитиви.
 
При положение, че имате достатъчно собствени канали за комуникация, не е необходимо да разчитате на прессъобщения. Още повече, че те са остарял метод, което ги прави неефективни или носи минимална ефективност.
 
5. Минимизирайте усилията си в традиционния маркетинг.
 
Особено ако продуктите и услугите Ви се предлагат онлайн. Дори и по-възрастната аудитория вече спокойно пазарува през компютри и мобилни устройства, затова не я подценявайте, мислейки, че телевизионната реклама е единственото, което работи при нея. Освен това традиционният маркетинг ще Ви излезе и много по-скъпо, отколкото една добре подготвена кампания в социалните мрежи например. 


източник: entrepreneur.com


Tags: маркетинг и рекламасоциални мрежирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.