Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 надценени рекламни метода

от
828 0 16 Февруари. 2017
Директен маркетинг

5 надценени рекламни метода
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетинговите възможности са огромен брой. Ето защо, за да е ефективен маркетингът Ви, трябва внимателно да изберете от кои точно да се възползвате.

Естествено, и на кои да не залагате, защото няма да Ви донесат очакваните ползи. Запознайте се със следните 5 надценени рекламни метода и преоценете тяхното прилагане:
 
1. Поп-ъп реклами за мобилни устройства.
 
Да, за определен период от време тези реклами даваха резултат. С огромното иm навлизане, интересът към тях се превърна в досада. Помислете - как самите Вие реагирате на подобни реклами и до колко работят при Вас? Оставете ги за ползвателите на персонални компютри и ги премахнете за ползвателите на смартфони и таблети.
 
2. Претрупване с реклами.
 
Колкото повече реклами, толкова по-големи трудности за преглед на истинското съдържание. Ако не искате потребителите да затворят сайта Ви веднага след като го отворят, защото им е трудно да се съсредоточат върху публикацията, ограничете броя на рекламите.
 
3. Нискокачествено съдържание.
 

Ръководство за опитни счетоводители
Ръководство за опитни счетоводители

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук


За да има някаква полза от публикациите Ви, те трябва да са по теми, интересуващи аудиторията Ви. В противен случай са безполезни, а понякога дори и вредни, защото Ви съдават лоша репутация.
 
4. Прессъобщенията не Ви носят особени позитиви.
 
При положение, че имате достатъчно собствени канали за комуникация, не е необходимо да разчитате на прессъобщения. Още повече, че те са остарял метод, което ги прави неефективни или носи минимална ефективност.
 
5. Минимизирайте усилията си в традиционния маркетинг.
 
Особено ако продуктите и услугите Ви се предлагат онлайн. Дори и по-възрастната аудитория вече спокойно пазарува през компютри и мобилни устройства, затова не я подценявайте, мислейки, че телевизионната реклама е единственото, което работи при нея. Освен това традиционният маркетинг ще Ви излезе и много по-скъпо, отколкото една добре подготвена кампания в социалните мрежи например. 


източник: entrepreneur.com


Tags: маркетинг и рекламасоциални мрежирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2018
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби,...

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си

от Biznesidei.bg
26 Октомври 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес пред потенциалните клиенти в Интернет. Не...

Наистина ли на малкия Ви бизнес му трябва сайт?

от Biznesidei.bg
12 Октомври 2018
Ако тепърва стартирате своя малък бизнес, най-вероятно се чудите в кой момент да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер


levitra 20 mg o viagra...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер


forum viagra pour femme...

20 Бизнес идеи за жени


During akh.vdkc.biznesidei.bg.omp.kl low sedation, [URL=http://parentswithangst.com/priligy/]cheap priligy[/URL]
priligy with cialis in usa...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.