Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 надценени рекламни метода

от
746 0 16 Февруари. 2017
Директен маркетинг

5 надценени рекламни метода
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетинговите възможности са огромен брой. Ето защо, за да е ефективен маркетингът Ви, трябва внимателно да изберете от кои точно да се възползвате.

Естествено, и на кои да не залагате, защото няма да Ви донесат очакваните ползи. Запознайте се със следните 5 надценени рекламни метода и преоценете тяхното прилагане:
 
1. Поп-ъп реклами за мобилни устройства.
 
Да, за определен период от време тези реклами даваха резултат. С огромното иm навлизане, интересът към тях се превърна в досада. Помислете - как самите Вие реагирате на подобни реклами и до колко работят при Вас? Оставете ги за ползвателите на персонални компютри и ги премахнете за ползвателите на смартфони и таблети.
 
2. Претрупване с реклами.
 
Колкото повече реклами, толкова по-големи трудности за преглед на истинското съдържание. Ако не искате потребителите да затворят сайта Ви веднага след като го отворят, защото им е трудно да се съсредоточат върху публикацията, ограничете броя на рекламите.
 
3. Нискокачествено съдържание.
 

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук


За да има някаква полза от публикациите Ви, те трябва да са по теми, интересуващи аудиторията Ви. В противен случай са безполезни, а понякога дори и вредни, защото Ви съдават лоша репутация.
 
4. Прессъобщенията не Ви носят особени позитиви.
 
При положение, че имате достатъчно собствени канали за комуникация, не е необходимо да разчитате на прессъобщения. Още повече, че те са остарял метод, което ги прави неефективни или носи минимална ефективност.
 
5. Минимизирайте усилията си в традиционния маркетинг.
 
Особено ако продуктите и услугите Ви се предлагат онлайн. Дори и по-възрастната аудитория вече спокойно пазарува през компютри и мобилни устройства, затова не я подценявайте, мислейки, че телевизионната реклама е единственото, което работи при нея. Освен това традиционният маркетинг ще Ви излезе и много по-скъпо, отколкото една добре подготвена кампания в социалните мрежи например. 


източник: entrepreneur.com


Tags: маркетинг и рекламасоциални мрежирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2018
Имейлинг кампаниите са един от най-разпространените методи за директни продажби,...

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си

от Biznesidei.bg
26 Октомври 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес пред потенциалните клиенти в Интернет. Не...

Наистина ли на малкия Ви бизнес му трябва сайт?

от Biznesidei.bg
12 Октомври 2018
Ако тепърва стартирате своя малък бизнес, най-вероятно се чудите в кой момент да...

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.