Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

5 надценени рекламни метода

от
609 0 16 Февруари. 2017
Директен маркетинг

5 надценени рекламни метода
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетинговите възможности са огромен брой. Ето защо, за да е ефективен маркетингът Ви, трябва внимателно да изберете от кои точно да се възползвате.

Естествено, и на кои да не залагате, защото няма да Ви донесат очакваните ползи. Запознайте се със следните 5 надценени рекламни метода и преоценете тяхното прилагане:
 
1. Поп-ъп реклами за мобилни устройства.
 
Да, за определен период от време тези реклами даваха резултат. С огромното иm навлизане, интересът към тях се превърна в досада. Помислете - как самите Вие реагирате на подобни реклами и до колко работят при Вас? Оставете ги за ползвателите на персонални компютри и ги премахнете за ползвателите на смартфони и таблети.
 
2. Претрупване с реклами.
 
Колкото повече реклами, толкова по-големи трудности за преглед на истинското съдържание. Ако не искате потребителите да затворят сайта Ви веднага след като го отворят, защото им е трудно да се съсредоточат върху публикацията, ограничете броя на рекламите.
 
3. Нискокачествено съдържание.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук


За да има някаква полза от публикациите Ви, те трябва да са по теми, интересуващи аудиторията Ви. В противен случай са безполезни, а понякога дори и вредни, защото Ви съдават лоша репутация.
 
4. Прессъобщенията не Ви носят особени позитиви.
 
При положение, че имате достатъчно собствени канали за комуникация, не е необходимо да разчитате на прессъобщения. Още повече, че те са остарял метод, което ги прави неефективни или носи минимална ефективност.
 
5. Минимизирайте усилията си в традиционния маркетинг.
 
Особено ако продуктите и услугите Ви се предлагат онлайн. Дори и по-възрастната аудитория вече спокойно пазарува през компютри и мобилни устройства, затова не я подценявайте, мислейки, че телевизионната реклама е единственото, което работи при нея. Освен това традиционният маркетинг ще Ви излезе и много по-скъпо, отколкото една добре подготвена кампания в социалните мрежи например. 


източник: entrepreneur.com


Tags: маркетинг и рекламасоциални мрежирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 неща, които да обмислите, когато подготвяте изгледа на сайта си

от Biznesidei.bg
06 Март 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес в Интернет пространството. За да спечелите...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.