Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина за изграждане на лист с клиентски имейли

от
494 0 03 Януари. 2017
Директен маркетинг

5 начина за изграждане на лист с клиентски имейли
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Нищо не е толкова полезно на бизнеса, колкото листата с имейли на потребяващи и потенциални клиенти. Все пак имейл маркетингът си остава един от най-ефективните методи за предлагане на продукти, продавани онлайн.

Как обаче да изградите своята имейл листа? Ето няколко метода:
 
1. Поставете форма за записвания на сайта си.
 
Идеята е потребителите да се запишат за безплатния Ви бюлетин без да се налага да правят покупка. По този начин ще можете да им изпращате своите информационно и рекламно съдържание. Уверете се, че формата е видима и ясно посочва на потребителя какво искате от него да направи. Можете също да добавите към подписите под имейлите, които разпращате на контактите си, линк към същата тази форма за записване.
 
2. Помолете клиентите да се абонират за бюлетина Ви, когато правят поръчка.
 
Когато клиентите правят поръчка, те вече имат позитивна настройка към конкретните продукти и услуги. Затова е добра идея при затварянето на поръчката да поставите бутон, който иска разрешение от потребителите да им изпращате допълнителна информация за следващите си продукти и услуги. 
 
3. Предложете нещо безплатно.
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


Защото нищо не привлича вниманието както безплатните неща. Окуражавайте клиентите да се абонират за различно интересно съдържание: безплатни съвети, наръчници, ръководства и т.н. и т.н. Разбира се, уверете се, че им предлагате ценна и важна информация, за да направите и добро първо впечатление.
 
4. Предложете им ексклузивна сделка.
 
Подгответе оферта само за абонираните за Вашите бюлетини и съобщения. Може да е отстъпка, демоверсия на най-новия Ви продукт, дори възможност да поръчат нов продукт преди всички останали клиенти. Запомнете - има 2 неща, които клиентите обожават - да спечелят страхотна сделка и да станат част от ексклузивна група. 
 
5. Позволете споделяне на съобщенията.
 
Дайте възможност на хората, които вече получават съобщенията и бюлетините Ви, да ги споделят с приятелите си. Посочете тази възможност ясно и с големи букви в началото на самото съобщение, за да окуражите споделянето му. 

 
източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Валидна ли е още обявата интересувам се моля пишете ми...

Кодекс на труда и още 12 ТРЗ закони и наредби, които работодателят трябва да спазва


димитрина...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.