Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от
352 0 24 Ноември. 2017
Директен маркетинг

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни средства, а предлага директен контакт до клиентите, а така и възможност за добри резултати.

Освен това в дигиталната ера този тип рекламиране е особено актуален.
 
В тази връзка, за да подобрите ефективността на маркетинга си по електронната поща, използвайте тези няколко стратегии:
 
1. Започнете да рекламирате по имейла въобще.
 
Ако предлагате продуктите си онлайн, със сигурност събирате определена информация за клиентите, включително имейл. Започнете да го използвате. Съберете имейлите и направете кампания. Не е необходимо да предлагате отстъпки или специални оферти. В последствие, когато събирате нови имейли, можете да предложите като компенсация нещо безплатно: електронна книга, ваучер за отстъпка, бюлетин и т.н.
 
2. Направете съобщенията си четивни на мобилни устройства.
 
Много хора отварят имейла си през телефона. За да бъде рекламата Ви електронната поща ефективна, тя трябва да изглежда приятно и да е лесно четивна и на смартфони и таблети. Винаги проверявайте дали всичко изглежда добре през тези устройства. Ако кампанията Ви препраща към някаква Интернет страница, уверете се, че и тя изглежда добре през смарт устройствата.
 

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук


3. Подгответе кампании за отделните сегменти от клиенти.
 
Не всеки Ваш клиент купува всичко, което предлагате. Проследете кой какво купува и подгответе специални кампании съобразно клиентските предпочитания. Когато насочите рекламата си към хора, които действително се интересуват от предлагания продукт, шансовете Ви те да купят стават по-големи. Освен това не рискувате да подразните клиентите си, като им пращате неща, от които не се интересуват.
 
4. Заиграйте се със заглавията.
 
Те са онова, което ще накара клиентите да отворят електронното Ви писмо. Затова не можете да разчитате непрекъснато на един и същ тип заглавия. Променяйте ги, тествайте ги и следете резултатите. Поразровете се в Интернет и прочетете съветите. Така ще можете да развиете уменията си и да си гарантирате повече отваряния. А повечето отваряния ще Ви донесат повече прочити и повече поръчки.
 
източник: businessnewsdaily.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от Biznesidei.bg
29 Юни 2018
Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 неща, които да обмислите, когато подготвяте изгледа на сайта си

от Biznesidei.bg
06 Март 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес в Интернет пространството. За да спечелите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.