Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 неща, които да обмислите, когато подготвяте изгледа на сайта си

от
582 0 06 Март. 2018
Директен маркетинг

4 неща, които да обмислите, когато подготвяте изгледа на сайта си
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Сайтът е лицето на Вашия бизнес в Интернет пространството. За да спечелите клиентите на своя страна, това "лице" трябва да е не просто добро отражение на фирмата Ви и добро представяне за продуктите Ви.

То трябва да отговаря на редица изисквания, с което да привлече и задържи вниманието на потребителите.
 
Така че, преди да решите как да изглежда сайтът Ви, обмислете следните няколко неща:
 
1. Как да го опростите максимално.
 
Колкото по-лесно е да се ползва сайтът Ви, толкова повече ще се ползва той. Не търсете начин да показвате остроумие. Целете се в максимални интуитивност и простота. Така може и да не впечатлите клиентите си с интелект, но със сигурност няма да останете неразбрани и няма да объркате никого.
 
2. Каква ще бъде поддръжката.
 
Колкото по-лесен за поддържане е сайтът Ви, толкова по-добре. Направете го такъв, че Вие и служителите Ви да сте способни да правите основните промени. Например да добавяте, премахвате, редактирате продукти и секции. По този начин ще си спестите и време, и излишни разходи.
 

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук


3. Как изглежда през мобилни устройства.
 
Все повече и повече хора ползват Интернет през смартфорни и таблети. Важно е сайтът Ви да изглежда добре на тях и да се ползва от тях също толкова лесно, колкото и на компютър.
 
4. Как ще изглежда през различните браузъри.
 
Не си мислете, че браузърите са еднакви. Те не показват сайта Ви по един и същ начин. Запознайте се с разликите, използвайте Интернет инструменти, които ще Ви покажат изгледите през различните браузъри. Харесате ли определен шаблон, не пропускайте да го тествате. Така ще се уверите, че сайтът Ви се представя добре навсякъде.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: фирмен сайтпотребителидиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как се прави директен маркетинг?

от Пламен Иванов
21 Февруари 2014
Директния маркетинг може би е най-привлекателния за всяка фирма. Знаете ли как...

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от Biznesidei.bg
29 Юни 2018
Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.