Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си

от
4275 0 08 Юни. 2016
Директен маркетинг

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да ползва услугите на експерти в една или друга област. А с непрекъснатото развитие на дигиталните технологии, онлайн маркетингът става взе по-важна част от рекламните усилия на компаниите, поради което те се нуждаят от експертна помощ.

В отделни случаи можете да си позволите да се заемете с тази задача самостоятелно и да изчетете всички практически съвети, до които можете да достигнете. Но с течение на времето нуждата да се доверите на някой с експертни познания, ще се увеличава.
 
Ето как да разпознаете момента, в който е време да потърсите помощ за дигиталните си реклами:
 
1. Не разполагате с достатъчно време.
 
Независимо колко технологии се създават, за да Ви спестят време, денят се изнизва, а задачите не свършват. Когато имате малък бизнес, винаги има още нещо, което се налага да свършите, a поради това трябва внимателно да избирате задачите, които да оставите за себе си, и тези, които да делегирате. И тъй като дигиталният маркетинг е важен за успеха на фирмата Ви, възлагайки го на някой, който знае как да се възползва от полезното му въздействие, е изключително важно. Така ще си спестите необходимото време, което да отделите на управленските, а не с оперативните задачи.
 
2. Не сте сигурни как да получите оптимална възвращаемост за инвестицията си.
 
Харченето на финанси в малкия бизнес винаги трябва да става внимателно - просто защото те не са никак много, а са толкова важни. В подобен случай всяко вложение трябва да бъде внимателно обмислено и да носи най-добрата възвращаемост. Ако не сте наясно как да я реализирате с онлайн рекламите си, се нуждаете от някой, който знае. В противен случай ще хвърляте парите си на вятъра.
 

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


3. Онлайн маркетингът не е област, в която имате достатъчно познания.
 
Колкото и да се гордеете с това, че управлявате собствена фирма, Вие няма как да сте експерт във всяка една сфера на бизнеса. Прекрасно е да имате познания в маркетинга, но ако дигиталният такъв не е силната Ви страна, по-добре потърсете външна помощ. Това ще Ви спести от една страна времето, което бихте изразходвали, за да увеличите квалификацията си, от друга страна парите, които ще похарчите от нея, и от трета страна загубите, които ще претърпите от неподходящо използваните маркетингови техники. Така че помощта, която ще потърсите, дори и да Ви коства финансови средства, ще излезе по-целесъобразна, отколкото Вашето собствено лутане сред различните подходи.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: онлайн маркетингдигитален маркетингмаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики

от Biznesidei.bg
20 Януари 2017
Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да...

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.