Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от
675 0 24 Август. 2018
Директен маркетинг

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни маркетингови кампании. Ето защо съществуват маркетингови канали, употребата на които малките фирми не могат да си позволят да пропуснат.

Защо? Защото не им костват значителни средства, но при добра практика им носят значителни позитиви.
 
За кои пропуснати възможности става дума обаче? За следните:
 
1. Липса на собствен сайт.
 
Как клиентите да приемат бизнеса Ви сериозно, ако той няма сайт, където да се запознаят с него? Да, една страница в социалните мрежи би Ви вършила до някъде същата работа, но това не означава, че е достатъчна. Да не говорим, че социалните мрежи имат друго предназначение, а не да запознават клиентите с продуктите и услугите Ви в детайли, както би го направил собственият Ви сайт.
 
2. Липса на маркетинг на съдържание.
 
Защо съдържанието е важен маркетингов инструмент? Защото има силата да демонстрира компетенциите на бизнеса Ви. Представете си, че сте гримьор и услугите, които предлагате, са гримиране за поводи. Как хората да разберат дали могат да се доверят на уменията Ви, ако не им ги покажете? В този конкретен случай най-ефективни биха били видеата, в които показвате как гримирате себе си или някой модел. Можете да списвате и блог с грим съвети и уроци. Всичко това помага да се спечели доверието на потребителите. А колкото повече Ви вярват и колкото по-малко усещат, че рискуват, доверявайки Ви се, толкова по-лесно ще реализирате продажби.
 

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


3. Липса на имейл маркетинг.
 
Имейл маркетингът е един от най-евтините начини да рекламирате стоки и услуги директно на целевите си клиенти. Нямате оправдание да не го използвате - особено когато вече наберете клиенти, с чиито контакти и съгласие да получават информация от Вас вече разполагате. Дори и само за ангажиране с безплатно съдържание, имейл маркетингът е полезен инструмент с минимална цена. Да, ще се наложи да се запознаете с начините на подготвяне на рекламна кампания за разпращане по имейл, но, имайки предвид достъпността до безплатни съвети и препоръки за това в Интернет, просто нямате оправдание.
 
източник: allbusiness.com

Tags: малък бизнесмаркетинг и рекламаимейл маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие

от Biznesidei.bg
18 Ноември 2016
Имейл маркетингът е силно рекламно оръжие, особено за фирмите, предлагащи своите...

4 лесни и ефективни съвета за имейл маркетинг за Вашия малък бизнес

от Biznesidei.bg
07 Септември 2016
Имейл маркетнингът Ви позволява да достигнете до силно таргетирана аудитория при...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.