Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 фундамента на електронната търговия, които не трябва да неглижирате

от
4088 0 21 Август. 2017
Директен маркетинг

3 фундамента на електронната търговия, които не трябва да неглижирате
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ефективността на маректинговите Ви действия, когато се занимавате с оналайн търговия, зависи от множество променливи.

От продуктите, през представянето им и офертите до доставката - всичко трябва да се обмисли. Въпреки това има 3 важни фундаментални момента, на които задължително трябва да обърнете внимание. В противен случай ще саботирате собствените си продажби.
 
Ето за какво става дума:
 
1. Визуален дизайн.
 
Поставете се на мястото на потребителя. Той отваря два сайта с еднакъв тип продукти - полезни, на добра цена, такива, каквито иска да купи. Дизайнът на единия сайт е приятен, елегантен, текстът се чете с лекота, конкретен е, дава нужната информация. Дизайнът на втория сайт, за сметка на това, не е приятен за гледане, има дразнещи съчетания между цветовете, с труден за четене текст... От кой сайт ще поръчате? От по-добрия, нали? Ето защо и не бива да неглижирате дизайна на собствения си сайт. Той е лицето на бизнеса Ви - клиентите често се запознават първо или дори само с него. Затова трябва да го поддържате на ниво.
 
2. Функционалност.
 
Колкото по-лесно и интуитивно се навигира Вашият сайт, толкова по-приятно ще е на потребителите да работят с него. Освен това ще получавате минимално количество обаждания от типа "Как да поръчам?". Затова не можете да си позволите просто да създадете красив дизайн, който се ползва трудно или по някакъв начин заблуждава. Когато искате от хората да Ви дадат парите си, трябва да им демонстрирате, че нищо от сделката между Вас не остава скрито. 
 

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук


3. Рекламното съобщение.
 
Колкото и ефективни да са изображенията, те не дават всичката информация. Затова трябва да ги съчетаете с подходящ текст, който да описва не просто какво предлагате и за какво се ползва. Рекламното Ви съобщение трябва да уверява клиентите, че имат нужда от продукта и го искат. То трябва да посочва всичките му предимства така, че да оставите усещане у потребителя, че той ще получи продукт, който действително си струва парите, които ще плати.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламаелектронна търговияонлайн търговия

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Маркетингови съвети за занимаващите се с онлайн търговия

от Biznesidei.bg
13 Март 2017
Когато имате бизнес в сферата на онлайн търговията, успешният маркетинг изисква...

5 причини сайтовете за електронна търговия да се провалят

от Biznesidei.bg
10 Февруари 2017
Оналайн търговията предлага страхотна възможност да достигнете до огромна...

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия

от Владимир Василев
12 Февруари 2014
Целта на сайтовете занимаващи се с интернет търговия е да правят продажби. Затова...

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.