Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Оплаквания от клиенти - начини да ги превърнете в бизнес идеи

от
2809 0 18 Септември. 2015
Бизнес идеи

Оплаквания от клиенти - начини да ги превърнете в бизнес идеи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стресирате ли се, когато получите оплакване от клиент? Ако да, то Вие губите от възможностите, скрити зад потребителското недоволство - те могат да Ви доведат до създаване на нов продукт, услуга и дори бизнес.

Но как да идентифицирате бизнес идеите зад оплакванията? Ето няколко начина:
 
1. Позволете на клиентите си да се оплакват открито.
Комуникирайте с тях готовността си да изслушате откровеното им мнение. По този начин ще получавате много повече и много по-качествена обратна информация. А именно колкото повече от нея получавате, толкова по-голям е шансът да откриете онова оплакване, с чиято помощ да реализирате нова бизнес възможност.
 
2. Опростяването често е знак за бизнес възможност.
Ако продуктът Ви е прекалено сложен и клиентите искат да го опростите, това е скрита бизнес възможност. Вгледайте се в нея и можете да откриете не просто начин да подобрите съществуващия, но и да създадете изцяло нов продукт.
 
3. Обърнете внимание на шумните клиенти.
Ако имате потребители, които постоянно се оплакват, не ги третирайте като проблемни. Те могат да се окажат най-добрите Ви клиенти. Това означава, че те все пак искат да купуват продукта Ви. Затова и Ви карат да го развиете и подобрите, вместо да се обърнат към конкурентите Ви.
 
4. Вгледайте се в собствените си оплаквания.
Там също се крият нови идеи за бизнес. Ако нещо не Ви харесва, но не можете да го промените без да изгубите клиенти, помислете за нов продукт. Със сигурност има хора, които искат същото, което искате и Вие.
 
5. Проучете дали клиентите Ви ще платят за решението.

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

CD Ръководство за работа с Excel
CD Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук


Вместо да се хвърляте да създавате нови продукти при всяко оплакване, проучете кое е действително релевантно и чие коригиране ще повиши продажбите Ви. Или пък ще регистрира високи продажби за новия Ви продукт или бизнес начинание. Така ще вложите средствата си мъдро, а не на случаен принцип.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: идеи за собствен бизнесклиентиоплаквания

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Какво кара клиентите да мразят онлайн магазина Ви?

от Biznesidei.bg
05 Януари 2018
За занимаващите се с електронна търговия онлайн магазинът (без значение дали ще е...

6 умни идеи за бизнес с корпоративни клиенти

от Biznesidei.bg
01 Февруари 2017
Може ли 2017-та да е годината на старта на Вашето предприемаческо начинание? Ако...

5 начина на превърнете клиентските оплаквания в бизнес идеи

от Йоана Антонова
27 Юни 2014
Трепвате ли разтревожено всеки път, когато клиент се оплаче? Ако е така, време е да...

Козметични комплекти според нуждите на клиентите

от Йоана Антонова
07 Ноември 2013
Козметичните продукти са част от ежедневието на всяка жена. И поради голямото...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.