Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

5 начина на превърнете клиентските оплаквания в бизнес идеи

от
3926 0 27 Юни. 2014
Бизнес идеи

5 начина на превърнете клиентските оплаквания в бизнес идеи
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Трепвате ли разтревожено всеки път, когато клиент се оплаче? Ако е така, време е да започнете да се вглеждате във възможностите зад всяко клиентско неговолство. Възможности, които могат да доведат до нов продукт, нови продуктови линии, услуги или начинания. Но как да идентифицирате новите бизнес идеи, скрити зад оплакванията?

Ето 5 начина да започнете:

1) Бъдете готови да запълвате празнините
За да добиете полезна информация от клиентите си, те трябва да знаят, че приветствате всички впечатления, които желаят да споделят с Вас. Че сте готови да ги изслушате всеки път, когато решат да Ви споделят какви пропуски имат продуктите Ви. В противен случай никой няма да Ви ги обясни и ще продължите да преднагате недостатъчно добри продукти.

2) Опростяването може да бъде възможност за бизнеса.
Клиентите Ви искат ли да им продавате по-опростен продукт? Това е знак, че предлаганото от Вас е по-сложно, отколкото е необходимо. Ако например продуктът Ви има две функции, от които клиентите ползват само една, предложете им само нея, а другата функция обособете в друг продукт, който да предлагате на други клиенти. Така няма да хвърляте на вятъра усилията си да създадете сложен многофункционален продукт, с който клиентите се затрудняват да работят.

3) Обърнете специално внимание на вдигащите „много шум за нищо” (както е казал бардът).
Имате ли клиенти, които се оплакват непрекъснато. Вместо да им лепнете етикета навлеци, започнете да мислите за тях като генератори на идеи. Защото ако хората постоянно изразяват негативно мнение, трябва да се замислите дали и останалите нямат такова и са просто възпитани достатъчно да не Ви се развикат по повода.

4) Вгледайте се в собствените си оплаквания.
И Вие, както всички останали, сте клиент. От какво недоволствате, какво не Ви харесва, какво искате да промените? Помислете внимателно и ще откриете не само какво е важно да подобрите в своя продукт, но и какви други продукти могат да задоволяват същите или съпътстващи нужди, за да обхванете по-голям пазарен дял.

CD Модели договори на английски език
CD Модели договори на английски език

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук



5) Ще платят ли клиентите Ви за решение на проблемите им?
Въпреки че има много възможности за бизнес, скрити зад клиентските оплаквания, как да откриете онези, които ще се материализират в перспективни бизнес идеи? Оценете всяка от тях внимателно. Ако тя решава стар проблем на клиента, който може да се реши и от настоящия Ви продукт, просто поправете продукта си така че да отговаря на изискванията. Ако обаче продуктът Ви не решава този проблем и не може да го реши, а новата Ви идея може, това е посоката, в която трябва да работите за разширяване на номенклатурата си. А така и на клиентите, до които ще достигнете, и пазарите, които ще завладеете.

Tags: бизнесбизнес идеиидеи за бизнесоплаквания от клиентиоплакванияклиентски оплаквания

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 прости неща, които да направите, за да развиете бизнеса си

от Biznesidei.bg
20 Февруари 2018
Има 3 неща с чиято помощ да постигнете желаното бизнес развитие. За целта обаче е...

Как да съживите малкия бизнес, вървящ към провал

от Biznesidei.bg
13 Февруари 2018
Проблемите в бизнеса не са нещо невероятно. Нито е невероятно, ако малката Ви...

4 начина да обърнете бизнес провала в своя полза

от Biznesidei.bg
02 Февруари 2018
Който рискува, печели... или пък не. Ако Вие сте от страната на предприемачите,...

Как да успеете при лоша първа бизнес идея? 3 съвета

от Biznesidei.bg
30 Януари 2018
Не е задължително от самото начало да Ви хрумне страхотна бизнес идея. Възможно е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


interesyvam se ot rabotata ot kade se vzemat materialite pihete mi na li4no saobhtenie v fasebook...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.